آماده‌باش ۳هزار نفر در طرح بهاری علمداران خدمت شهرداری قم در نوروز

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: پیش‌بینی تمهیدات لازم برای استقبال از زائران و مسافران انجام‌ شده است و بیش از ۳هزار نیروی ستادی، پاکبان، باغبان، تخلفات، آتش‌نشانی، ترافیک و... همزمان با ایام عید نوروز در آماده‌باش کامل هستند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، مهدی اصفهانیان مقدم، با تأکید بر این که این فعالیت‌ها به‌صورت شبانه‌روزی پیگیری و اجرا می‌شود، افزود: ۳۰۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین خدمات شهری نیز در این ایام در آماده‌باش کامل هستند.

معاون شهردار قم، همزمانی تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز را مورد توجه قرار داد و گفت: در بهار قرآن و بهار طبیعت شهرداری با بسیج امکانات در طرح بهاری علمداران خدمت در حال برنامه‌ریزی و اجرای اقدامات و برنامه‌های مختلف است.

او از پیش‌بینی حضور خیل عظیم مسافران و زائران نوروزی در قم خبر داد و افزود: امسال برای نخستین بار توصیه‌نامه و دستورالعمل فرهنگی ویژه نوروز ابلاغ‌ شده است، چرا که باید حرمت ماه مبارک رمضان، روزه‌داری و... حفظ شود.

اصفهانیان مقدم همچنین با تقدیر از تمامی عوامل شهرداری قم در برگزاری مناسبت‌های گوناگون گفت: در کم‌تر از یک ماه گذشته، مناسبت‌های مختلفی همچون نیمه‌شعبان، بحران برف و یخبندان، انتخابات و ماه مبارک رمضان در قم اتفاق افتاده که با تلاش تمامی عوامل، این برنامه‌ها به بهترین شکل اجرایی شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010100003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha