ایجاد ایستگاه‌های نشاط معنوی در بوستان‌های قم

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: ایجاد ایستگاه نشاط معنوی در بوستان‌های منتخب شهر قم با هدف ایجاد روحیه معنوی در ماه مبارک رمضان انجام شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، حجت‌الاسلام سید احمد طباطبایی‌نژاد اظهار کرد: این سازمان با همکاری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در ویژه برنامه سحر ماه مبارک رمضان و پخش زنده تلویزیونی از شبکه قرآن (صدا و سیما) مشارکت دارد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم افزود: مشارکت در آیین ترتیل‌خوانی حرم مطهر و پخش زنده تلویزیونی از شبکه سه (صدا و سیما) و مشارکت در برنامه سال تحویل پخش زنده حرم مطهر از دیگر برنامه‌های سازمان است.

او خاطرنشان کرد: ایجاد غرفه‌های رنگ‌آمیزی در حرم مطهر بانوی کرامت(س) و چاپ برگه‌های رنگ‌آمیزی با موضوع‌های شهروندی توسط این سازمان در ماه مبارک رمضان انجام می‌گیرد.

طباطبایی‌نژاد اظهار کرد: برگزاری و مشارکت در برنامه پر فیض سحر و مناجات‌خوانی شب‌های ماه مبارک رمضان از دیگر برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در ماه مبارک رمضان است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: ایجاد ایستگاه نشاط در بوستان بانوان نرگس با هدف ایجاد روحیه معنوی و همچنین برگزاری و مشارکت برنامه‌های فرهنگی در بوستان‌های شهریار، پردیسان و اطلس توسط این سازمان در ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی شده است.

او بیان کرد: از دیگر اقدام‌های این سازمان می‌توان به چاپ طرح‌های نگار گذر با موضوع ماه مبارک رمضان و همچنین چاپ و نصب برنامه تلفیقی عید نوروز و ماه مبارک رمضان اشاره کرد.

طباطبایی‌نژاد اضافه کرد: مشارکت در برگزاری جلسات قرآنی شب‌ها در حسینیه اهل ‌البیت (ع) و بازدید از خانه سالمندان در ایام نوروز از دیگر برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: به مناسبت همزمان شدن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، این سازمان به اهدای بسته‌های فرهنگی در هنگام سال تحویل در عوارضی آزادراه قم _ تهران (آزادراه خلیج‌فارس) ورودی شهر قم اقدام می‌کند.

او گفت: مراسم اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای روز قم، مشارکت در برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب نگارا در تالار امیران، برگزاری جام رمضان با مشارکت هیأت‌های ورزشی و برپایی نمایشگاه فرهنگی، اجتماعی، تفریحی و ورزشی در بوستان علوی از دیگر اقدامات پیش‌بینی شده برای ماه مبارک رمضان است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010100005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha