شهر قم آماده پذیرایی از زائران و مسافران بهاری است

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم، از آمادگی شهر در برگزاری جشن‌های نوروزی و پذیرایی از مسافران و زائران نوروزی خبر داد و گفت: شهرداری در همه مناطق و سازمان‌های تابعه آماده ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و زائران بوده و چهره شهر، بهاری شده است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، حسن طلایی با اشاره به آغاز تعطیلات نوروزی و آمادگی شهر در پذیرایی از زائران و مسافران نوروزی اظهار کرد: شهر قم همیشه یکی از مقصدهای سفرهای نوروزی بوده و از سراسر کشور به ویژه برای آغاز سال نو در حرم مطهر، به این شهر سفر می‌کنند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم، حضور سالانه ۲۰ میلیون زائر و مسافر را در شهر قم یادآور شد و خاطرنشان کرد: برای خدمت‌رسانی مطلوب به زائران و مسافران شهرداری قم در آمادگی کامل به سر می‌برد.

او تصریح کرد: علاوه بر شهرداری مرکز و مناطق هشتگانه، سازمان‌های آتش‌نشانی، اتوبوسرانی، مدیریت پسماند و سیما منظر و فضای سبز شهرداری قم در آمادگی ۱۰۰ درصدی هستند.

طلایی افزود: همچنین برای تأمین میوه شب عید، سازمان میادین، غرفه‌های ویژه‌ای را علاوه بر بازارچه‌های ریحان تدارک دیده تا مردم میوه مورد نیاز خود را با کم‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت تأمین کنند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: سیما و منظر شهر نیز با اکران اِلمان‌های بهاری و کاشت گل‌ها در میادین و معابر و همچنین نورپردازی ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز آماده ‌شده و چهره شهر تغییر کرده است.

او گفت: مدیریت شهری تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان انجام می‌دهد و امیدواریم، در این ایام، شهروندان و زائران از فضای آماده شهر بهره ببرند و شاهد افزایش نشاط اجتماعی در شهر باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010100025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha