کار دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر هماهنگی است

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان این مطلب که دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر کارش هماهنگی است و مجری همه برنامه‌ها نیست، افزود: با توجه به تعطیلات نوروز، همه دستگاه‌های اجرایی موظف هستند برای حضور و خدمات رسانی به گردشگران و مسافران به استان مازندران با اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همکاری کنند.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، قاسم عزیززاده گرجی امروز چهارشنبه هشتم فروردین ۱۴۰۳ در جلسه مشترک ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان‌های تنکابن،رامسر و عباس‌آباد که در فرمانداری ویژه تنکابن برگزار شد، با اشاره به تاکید استاندار مازندران بر این مطلب که خدمت رسانی به دورترین نقطه استان باید اولویت همه مسئولین باشد، اظهار کرد: فلسفه وجودی هر کدام از دستگاه‌های اجرایی رفع موانع و مشکلات مردم است که باید در دستور کار همه مدیران قرار گیرد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر کارش هماهنگی است و مجری همه برنامه‌ها نیست، افزود: با توجه به تعطیلات نوروز،سفر و گردشگری همه دستگاه‌های اجرایی موظف هستند برای حضور و خدمات‌رسانی به گردشگران و مسافران به استان مازندران با اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همکاری داشته باشند.

او ادامه داد: باید برای خدمات‌رسانی بیشتر به مردم و مسافران همه دستگاه‌های اجرایی و نظارتی هماهنگی و هم‌افزایی داشته باشند.

عزیززاده گرجی با تاکید بر اینکه می‌توان از ظرفیت مردم هم برای پیشبرد اهداف و توسعه استان استفاده کرد، گفت: باید برای جذب بیشتر گردشگران به استان و استفاده آنها از ظرفیت‌های مازندران برنامه ریزی‌های مطلوب صورت گیرد. 

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران به توسعه گردشگری مذهبی با توجه به تاکید استاندار مازندران اشاره کرد و یادآور شد: باید گردشگری مذهبی در استان با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با بهار طبیعت و وجود ۱۳۶۱ امامزاده و بقاع متبرکه رونق بیشتر پیدا کند.

او با اشاره به پویش شهر من روزه دار است، تصریح کرد: باید زمینه و بستر در فضای شهر فراهم شود و تمام مساجد در این ایام برای استفاده همه مردم باز باشد.

عزیززاده گرجی به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در سطح استان اشاره کرد و افزود: مراسم افطاردهی ساده به خوبی در سطح استان در حال انجام است.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران به تذکر لسانی مدیران به مسئله ماه رمضان و حفظ حرمت آن، تاکید کرد.

او با اشاره به پاکسازی و جمع آوری زباله در سطح استان، تصریح کرد: شهرداران، بخشداران و دهیاران در این خصوص اهتمام جدی داشته باشند و در پویش نه به زباله همکاری کنند.

عزیززاده گرجی به نظارت جدی و مستمر به تنظیم بازار و کالاهای اساسی در استان توسط اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان، تاکید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010801394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha