توجه به صنایع‌دستی و گردشگری نیاز امروز جامعه است

امام‌جمعه گرمسار گفت: امروزه توجه به حوزه صنایع‌دستی و گردشگری از نیازهای مهم جامعه است.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، حجت‌الاسلام سید علیرضا آرامی روز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: یکی از مهم‌ترین نتایج و دستاوردهای گردشگری و صنایع‌دستی، رونق اقتصادی کشور و خانوار است و لازم است تا همواره به این دو حوزه توجه شود.

امام‌جمعه گرمسار افزود: یکی از سفارش‌های دین مبین اسلام، سفارش به گردشگری است که موجب الهام بخشی روح و شناخت بیشتر خالق هستی می‌شود.

حجت‌الاسلام آرامی بابیان اینکه در زندگی‌های پرمشغله امروزی، گردشگری موجب حال خوب خانوار می‌شود، گفت: توجه به حوزه گردشگری سرمایه‌گذاری چندمنظوره است.

او افزود: گردشگری صنعتی پردرآمد و پاک است و باید توجه داشت تا ذائقه غربی آن را خدشه‌دار نکند.

امام‌جمعه گرمسار گفت: صنایع‌دستی نیز ازجمله مشاغل با سرمایه کم است که موجب درآمدزایی و رونق اقتصادی خانوار می‌شود و در استان سمنان به‌ویژه شهرستان گرمسار، اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی حامی خوب برای هنرمندان این قشر بوده است.

حجت‌الاسلام آرامی افزود: صنایع‌دستی ضمن اینکه موجب آرامش روان انسان می‌شود، با کارکردهای اقتصادی‌اش، آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010801407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha