بازدید بیش از ١۵هزار و ۵۰۰ نفر از موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی لرستان

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: ١۵هزار و ۵۰۰ مسافر و گردشگر از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون از موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی استان بازدید کردند.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان علی سالاروند روز پنجشنبه 9 فروردین ماه بیان کرد: با شروع تعطیلات نوروزی و ورود گردشگران به استان، موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی واقع در مجموعه تاریخی قلعه فلک‌الافلاک خرم‌آباد مورد بازدید و استقبال بیش از ١۵هزار گردشگر و مسافر نوروزی قرار گرفت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان با اشاره به اینکه ٣٠ درصد تنوع زیستی کشور در لرستان شناسایی شده است، افزود: در این موزه گونه‌های مختلف جانوری استان در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است و بازدیدکنندگان توسط کارشناسان اداره‌کل حفاظت محیط‌زیست راهنمایی شدند.

او با بیان اینکه این موزه در ایام سال مورد استقبال و بازدید اقشار مختلف مردم قرار گرفته است، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند در ایام نوروز ساعت ٩ صبح تا ١٨ از موزه تنوع‌زیستی لرستان واقع در مجموعه تاریخی قلعه فلک‌الافلاک شهرستان خرم‌آباد بازدید کنند.

سالاروند با اشاره به اهمیت محیط زیست در سلامتی و نشاط افراد جامعه از مسافران و میهمانان نوروزی درخواست کرد برای حفاظت و نگهداری از غنای طبیعی استان از هرگونه آسیب به حیات وحش و تخریب رستنی‌های بهاری طبیعت، به خصوص مناطق تحت مدیریت محیط زیست پرهیز نمایند و حامی حیات وحش و همیار محیط زیست باشند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010901447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha