یک میلیون و ۲۴۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه بازدید کردند/ اجرای ۱۱۴۸ فقره بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه از بازدید بیش از یک میلیون و ۲۴۴ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه بازدید کردند. 

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی روز پنجشنبه ۹ فروردین، اظهار کرد: از روز ۲۴ اسفند که خدمات‌دهی به مسافران نوروزی در سطح استان آغاز شد تا پایان روز هشتم فروردین جمعا یک میلیون و ۲۴۴ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه بازدید کرده‌اند. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه تصریح کرد: بیشترین بازدید از جاذبه‌های گردشگری استان طبق این آمار مربوط به جاذبه‌های طبیعی، تاریخی، تفریحی، مذهبی، دست‌ساز، فرهنگی و  موزه‌ها بوده است. 

او ادامه داد: همچنین در این مدت ۱۲۴هزار و ۶۱ مسافر نوروزی نیز در مراکز اقامتی مختلف استان اسکان پیدا کرده‌اند که بیشترین آمار اسکان مربوط به مراکز اقامتی غیررسمی، رسمی و اضطراری است. 

فرمانی از اجرای ۱۱۴۸ فقره بازدید نظارتی نیز طی این مدت از تاسیسات گردشگری استان خبرداد و گفت: بدنبال این بازدیدها، برای ۶۵ واحد که خدمات مطلوب به مسافران و میهمانان نوروزی ارائه داده بودند، تشویق صادر شد.‌

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه در خاتمه یادآورشد: برای واحدهای مختلف نیز ۱۷۵ فقره تذکر و ۲۴ فقره اخطار کتبی صادر و مجوز پنج دفتر خدمات مسافرتی نیز به دلیل تداوم تخلفات تعلیق شد. 

انتهای پیام/

کد خبر 1403010901476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha