چهارمحال و بختیاری در مسیر توسعه حوزه گردشگری قرار گرفته است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: این استان هم‌اکنون در مسیر توسعه همه‌جانبه حوزه گردشگری قرار گرفته است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، علی‌رضا جیلان شامگاه دوشنبه ۱۳ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ در بازدید از زیرساخت‌های گردشگری شهرستان سامان تأکید کرد: توسعه گردشگری یکی از اصلی‌ترین و محوری‌ترین برنامه‌های مرتبط با رشد و پیشرفت این استان به‌شمار می‌رود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری افزود: در این راستا با اجرای برنامه‌های توسعه‌ای برای تسریع در روند دستیابی به برخی شاخص‌های سرانه‌ای استان‌های بزرگ‌تر در حوزه گردشگری برنامه‌ریزی و طرح‌هایی آغاز شده است.

او تصریح کرد: به‌همین منظور اختصاص اعتبارات ملی و استانی برای تأمین زیرساخت‌های لازم در زمینه سرمایه‌گذاری گردشگری ضروری است.

جیلان یادآور شد: معرفی بیشتر توانمندی‌ها و پتانسیل‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری زمینه حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری استان را افزایش می‌دهد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: برای موفقیت در این حوزه بهره‌مندی از توان فعالان گردشگری چهارمحال و بختیاری و شهرستان سامان تأثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011302049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha