برگزاری اولین همایش سوارکاری در شهرستان درگزین

رئیس اداره میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان درگزین از برگزاری اولین همایش گردشگری و ورزشی سوارکاری با استقبال مردم در شهرستان درگزین خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، شهروز کهیایی، شنبه ۱ اردیبهشت‌ماه گفت: این همایش با شرکت سوارکارانی از اقصی نقاط کشور و با اجرای چابک سوران و نمایش اسبهای اصیل و فاخر در محل پیست سوارکاری شهر قروه درگزین برگزار شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان درگزین افزود: جشنواره‌های فرهنگی و ورزشی از جمله جشنواره اسب سواری با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری شهرستان درگزین و گسترش گردشگری ورزشی در این شهر تاریخی برگزار شد که با استقبال خوب مردم مواجه شد.

کهیایی گفت: ورزش همواره باعث زندگی شادتری شده و  سوارکاری نیز از جمله ورزش و رشته‌هایی است که در دین اسلام به انجام آن سفارش شده و امیدواریم با توجه به ظرفیت‌هایی که در شهرستان درگزین وجود دارد شاهد حمایت مسئولان برای رونق اینگونه رویدادها در شهرستان باشیم.

او افزود: برگزاری چنین همایش‌هایی علاوه بر ایجاد شور و نشاط در جامعه، موجب توسعه گردشگری  و ورزش سوارکاری در این شهرستان نقش مهمی خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر 1403020100026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha