معرفی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه ایران اکسپو

معاون گردشگری استان همدان گفت: ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری استان در بخش‌های کشاورزی، صنعت، معدن و گردشگری در نمایشگاه ایران اکسپو معرفی می‌شود که ۱۰ فرصت سرمایه‌گذاری مرتبط با اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان است.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، علی خاکسار، روز سه‌شنبه با اشاره به حضور همدان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اظهار کرد: در غرفه استان همدان ۱۰ فرصت آماده سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری و صنایع‌دستی به بازدیدکنندگان و هیات‌های تجاری داخلی و خارجی معرفی می‌شود.

معاون گردشگری همدان افزود: مشخصات تمامی طرح‌های گردشگری و صنایع‌دستی، میزان سرمایه ‌گذاری و کار امکان سنجی انجام شده برروی آنها در قالب بروشور و کتابچه‌ای تهیه شده است و در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

او با تشریح فرصت‌های سرمایه‌گذاری بخش گردشگری و صنایع‌دستی استان در این نمایشگاه تصریح کرد: این ۱۰ بسته با ارزش ۳۷هزار میلیارد ریال و در قالب انعقاد یک تفاهم نامه ۵ ساله در استان همدان قابل اجرا خواهد شد.

خاکسار گفت: ایجاد مناطق نمونه گردشگری، پردیس گردشگری خورزنه و دهکده گردشگری سلامت، تولید سفال و سرامیک، صنایع‌دستی سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی و تولید چرم، مبل و منبت‌کاری از جمله این بسته‌های سرمایه‌گذاری هستند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403021100616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha