دوره بازآموزی راهنمایان گردشگری لرستان و راهنمایان محلی روستای بیشه برگزار شد

معاونت گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از برگزاری دوره بازآموزی راهنمایان گردشگری لرستان و راهنمایان محلی روستای بیشه خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، حجت اله عباسیان روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه گفت: دوره مذکور در روستای بیشه با حضور راهنمایان گردشگری فعال استان و همچنین راهنمایان محلی روستای بیشه جهت بازآموزی و آشنایی هرچه بهتر با قوانین و مقررات جدید برگزاری تورهای گردشگری همچنین تعامل و همکاری بهتر بین راهنمایان گردشگری استان و راهنمایان محلی روستای بیشه در مکان سالن جلسات بیشه برگزار شد.

معاون گردشگری لرستان اضافه کرد: با توجه به پرونده ثبت جهانی روستای گردشگری بیشه، توجه ویژه‌ای به آموزش و تعامل راهنمایان محلی روستای بیشه با گردشگران صورت گرفته است.

او گفت: در این دوره سعی شده تا از اساتید بومی استان به عنوان مدرسین استفاده شود و سعی بر آن شود که از پتانسیل بومی استان جهت حداکثر بهره‌وری استفاده شود.

عباسیان افزود: همچنین موانع و دغدغه‌های راهنمایان گردشگری جهت بهتر شدن فضای ورود تورهای ورودی به استان بیان شد و در پایان دوره نیز به تمام شرکت‌کنندگان گواهینامه دوره بازآموزی راهنمایان گردشگری به دو زبان فارسی و انگلیسی اعطا شد.

معاون گردشگری لرستان تصریح کرد: دوره آموزشی یاد شده از جمله دوره‌های پنجگانه توانمندسازی شاغلین حوزه گردشگری بوده که تحت عنوان دوره بازآموزی راهنمایان گردشگری برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403021100579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha