اولويت حضور در نمايشگاه‏هاي گردشگري بين‏المللي تعيين شد

به گزارش ميراث آريا(chtn)، به نقل از روابط عمومي معاونت گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، «لادن جعفري» تهراني با بيان اين خبر گفت: نظر به اهميت حضور ايران در نمايشگاه هاي بين‏المللي گردشگري و معرفي ظرفيت‏هاي متعدد گردشگري کشور به مقاصد هدف، سه اولويت براي حضور در اين عرصه تعيين شده است.

وي با بيان اينکه در گروه اولويت نخست، 16 نمايشگاه بين‏المللي انتخاب شده‏اند؛ يادآور شد: نمايشگاه‏هايي چون ITE هنگ کنگ، BITE پکن چين، FITUR مادريد اسپانيا، EMITT استانبول ترکيه، ATM دبي امارات و غيره به منظور حضور و معرفي ظرفيت‏هاي گردشگري کشور در سطح بين‏الملل، انتخاب شده‏اند.

مدير کل دفتر توسعه گردشگري، بازاريابي و تبليغات همچنين گروه اولويت دوم نمايشگاه‏هاي بين‏المللي منتخب را 10 مورد عنوان کرد و اظهار داشت: نمايشگاه‏هايي چون RIYAD TRAVEL رياض عربستان، MITE کوالالامپور مالزي و ITF تايپه تايوان در گروه اولويت دوم انتخاب شده‏اند.

«تهراني» در ادامه همچنين به ليست نمايشگاه‏هاي اولويت سوم سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري اشاره کرد و گفت: در اين گروه نيز 8 نمايشگاه از جمله UITT کيف اکراين، KITF آلماتي قزاقستان و نيز TTF هندوستان تا ماه ژانويه براي معرفي بسترهاي مساعد گردشگري کشور به جهانيان، انتخاب شده‏اند.

اين مقام مسئول در پايان به نحوه گزينش نمايشگاه‏هاي مذکور از سه ليست اولويت‏بندي شده اشاره کرد و گفت: نمايشگاه‏هاي گردشگري بين‏المللي بر مبناي ميزان اهميت و قرار داشتن در ليست اولويت بازارهاي هدف گردشگري کشور انتخاب شده‏اند.

انتهای پیام/

کد خبر 1391032228