مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان از تنها نمدمال استان عیادت کرد

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان به دستور و سفارش دکتر محمد علی نجفی از تنها نمدمال خوزستان در یکی از بیمارستان‌های دزفول عیادت کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان، افشین حیدری صبح امروز با حضور در یکی از بیمارستان‌های شهرستان دزفول از تنها نمدمال بازمانده استان خوزستان که در بستر بیماری است عیادت کرد.

وی در حاشیه این عیادت که اظهار کرد: عیادت از این هنرمند بازمانده و زحمت کش در دزفول به سفارش رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور انجام می‌شود و در این دیدار پیام و آرزوی سلامتی دکتر نجفی به این هنرمند سخت‌کوش ابلاغ شده است.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان اظهار کرد: بر اساس توافقات انجام شده و دستورات رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور همه هزینه‌های درمانی احمد محمدیان‌نژاد برعهده میراث فرهنگی است.
وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای برقراری مستمری این تنها هنرمند بازمانده نمدمالی اظهار داشت: معاونت صنایع دستی سازمان برای پیگیر‌ی‌های مورد نیاز برای این مهم قول مساعد داده است.

دبیر منطقه دوم میراث فرهنگی خاطر نشان کرد: محمدیان‌نژاد یکی از اساتید برجسته صنایع دستی شهرستان دزفول و خوزستان است و برخود وظیفه دانستم تا برای عیادت از این هنرمند به این شهر سفر کنم.

حیدری تاکید کرد: از همه ظرفیت ها برای حمایت از صنایع دستی استفاده می‌کنیم و در این زمینه می‌کوشیم تا هنر نمدمالی را از معرض منسوخ شدن نجات دهیم و در این باره باید در دزفول از وجود استاد محمدیان‌نژاد استفاده شود.
/108

انتهای پیام/

کد خبر 139210096

برچسب‌ها