افزایش 120 درصدی اعتبارات صنایع دستی خوزستان

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان از افزایش 120 درصدی اعتبارات بخش صنایع دستی خوزستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، افشین حیدری اظهار کرد: در بخش صنایع دستی خوزستان تحولات بسیار زیادی در سال جاری رقم خواهد خورد و به این دلیل می‌کوشیم تا این بخش شاهد تحولات اساسی باشیم.

وی خاطر نشان کرد: افزایش اعتبارات خوزستان در سال مالی 93 بسیار چشم‌گیر است و تا 120 درصد نسبت به سال مالی گذشته در بخش صنایع دستی شاهد افزایش اعتبار هستیم.

حیدری تاکید کرد: افزایش اعتبار در این بخش در راستای ایجاد اشتغال پایدار در سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی انجام می‌شود و به این دلیل می‌کوشیم تا در حدتوان اعتبارات تخصیص شده صرف پروژه‌های پیش‌بینی شده شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان افزود: در بخش صنایع دستی خوزستان فرصت‌‌های زیادی برای فعالیت دارد و به این دلیل می‌کوشیم تا در این بخش ارزآور در کشور گامی اساسی برداشته شود.

وی با اشاره به توانمندی‌های خوزستان در بخش صنایع دستی گفت: در خوزستان به دلیل همجواری با کشورهای حاشیه خلیج فارس توانمندی ارزآوری و ایجاد اشتغال پایدار را دارد و به این دلیل باید در راستای فعالیت اساسی در این زمینه برنامه‌ریزی کرده و بر اساس برنامه‌ها کسب اعتبار کرده‌ایم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1393012512

برچسب‌ها