رسیدگی به شکایات مسافران نوروزی البرز در کمتر از 24 ساعت

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز از رسیدگی به شکایات و تخلفات اصناف اقامتی، پذیرایی و آژانس های گردشگری در کمتر از 24 ساعت خبرداد.  

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز، ابوالفضل عبیدی با بیان این مطلب اظهار داشت: در صورت شکایت یکی از مسافران نوروزی و اعلام تخلف اصناف اقامتی، پذیرایی و گردشگری در کمتر از 24 ساعت به آن رسیدگی خواهد شد.

وی تصریح کرد: سامانه 09629 به طور شبانه روزی و بدون وقفه آماده شنیدن شکایات و گزارشات مردمی از عملکرد هتل ها، هتل آپارتمان ها، منازل استجاری، رستوران ها، آژانس های مسافرتی و مجموعه های تحت پوشش میراث فرهنگی می باشد.


عبیدی ادامه داد: در صورت شکایت های متعدد از یک مرکز خدماتی اقدامات دستور پلمپ صادر و تا پایان تعطیلات نوروزی، آن مجموعه متخلف فک پلمپ نخواهد شد.


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز افزود: شماره های 32829113 و 32811266 در ساعات اداری آماده شنیدن گزارشات و رسیدگی به شکایت و تخلفات استانی است. 

\n

انتهای پیام/

کد خبر 1393122954