کارگاه توانمندسازی فعالان رودوزی‌های سنتی استان گلستان برگزار می‌شود

کارگاه توانمندسازی فعالان رودوزی های سنتی استان گلستان فردا پنج شنبه 6 دی 1397 با حضور مسئولان کشوری و استانی در گنبد کاووس برگزار می‌شود.

به گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، کارگاه توانمندسازی فعالان رودوزی های سنتی استان گلستان با حضور سید مناف هاشمی استاندار گلستان، پویا محمودیان معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی، ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان گلستان و هنرمندان صنایع دستی استان گلستان  در محل سالن اجتماعات فرمانداری گنبد کاووس برگزار می شود.
 
مریم حاجی ابراهیمی معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی این اداره کل هدف از برگزاری این کارگاه را تقویت هنرمندانی که در زمینه انواع رودوزی های سنتی استان در همه اقوام که در استان گلستان فعالیت می‌کنند. عنوان کرد.
 
او با اشاره به سرفصل های آموزشی کارگاه توانمند سازی فعالان رودوزی های سنتی  گلستان گفت: «ارتقای کیفیت تولیدات، نمونه سازی محصولات و کاربردی شدن آن مطابق سلیقه بازار و دستیابی به بازار فروش مناسب نتایج حاصله از این کارگاه خواهد بود.»
 
این کارگاه در راستای حمایت از صنایع دستی و کالای ایرانی و معرفی صنایع دستی ایرانی  با همکاری صندوق کارآفرینی امید استان برگزار می شود.
 
 

انتهای پیام/

کد خبر 1397100513

برچسب‌ها