کمیته اضطراری ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در یزد تشکیل شد

کمیته اضطراری ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، با حضور ولی تیموری معاون گردشگری کشور و رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، با هدف اسکان اضطراری مسافران مسیر شیراز – یزد و بالعکس برگزار شد.

به گزارش میراث آریا، این کمیته با حضور ولی تیموری رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، سید جواد موسوی مدیرکل ارزیابی و نظارت گردشگری، سید مصطفی فاطمی مدیرکل میراث فرهنگی یزد و محمد علی طالبی استاندار یزد برگزار شد.

در این نشست، موضوعات مرتبط با اسکان اضطراری مسافران و گردشگران نوروزی در مسیر شیراز – یزد و بالعکس مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار یزد در این نشست به تمام فرمانداران شهرستان های این استان دستور داد تا همکاری های لازم و برنامه ریزی های مورد نیاز در این خصوص را انجام دهند.

ولی تیموری معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی و رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر نیز در این نشست با تأکید بر بسیج تمام امکانات برای ارائه خدمات شایسته به مسافرانی که در سیل شیراز گرفتار شده اند، از تلاش شبانه روزی ستاد خدمات سفر برای امدا رسانی به گردشگران خبر داد.

او افزود: «بنا بر تأکیدات دکتر علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، تمام امکانات برای امداد رسانی و نیز ارائه خدمات شایسته به مسافران نوروزی و گردشگران، بسیج شده اند.»

او افزود: «پیش بینی اسکان اضطراری در شهرستان های همجوار فارس از جمله شهرستان ابرکوه انجام شده است.»

در جلسه کمیته اضطراری ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر که شب گذشته در یزد برگزار شد، در مسیر یزد به شیراز و ضمن بررسی وضعیت اسکان مسافرانی که از شیراز برمی گردند یا سفر خود را به شیراز کنسل کرده اند، بر ضرورت استمرار آمادگی ها و افزایش ظرفیت اسکان اضطراری تاکید شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1398010619

برچسب‌ها