پیام تقدیر مدیر کل میراث فرهنگی اردبیل از عوامل برگزاری نهمین جشنواره ملی کوچ عشایر

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از عوامل برگزاری نهمین جشنواره ملی کوچ عشایر تقدیر به عمل آورد.

به گزارش میراث آریا به نقل از اداره روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی طی پیامی از تلاش ها و زحمات عوامل برگزاری نهمین جشنواره ملی کوچ عشایر تقدیر به عمل آورد.

در متن این پیام چنین آمده است: « من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

کوچ به عنوان یکی از قدیمی ترین میراث های معنوی بشر و عشایر به عنوان میراث داران این رخداد زیبا، قابلیتی بزرگ در شمال استان اردبیل هستند که می تواند تکمیل کننده محور گردشگری شمال به جنوب در استان اردبیل باشد.

اینجانب به عنوان خدمتگذار مردم استان اردبیل در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از پیگیری‌ها و راهنمایی های نماینده محترم ولی فقیه در استان، حضرت آیت‌ الله سید حسن عاملی و استاندار محبوب اردبیل، جناب آقای اکبر بهنام جو نهایت تشکر و امتنان را اعلام می دارم.

همچنین با توجه به برگزاری باشکوه نهمین دوره جشنواره ملی کوچ عشایر شاهسون مغان از تمامی دستگاه ها و ارگانهایی که در برگزاری این جشنواره یاری گر مجموعه میراث فرهنگی استان اردبیل بودند، نهایت سپاسگزاری را به عمل می آورم.

اینجانب همچنین به صورت ویژه از عشایر شاهسون استان اردبیل و نمایندگان عشایر ۱۶ استان کشور که در این برنامه حضور داشتند تشکر می نمایم»

انتهای پیام/

کد خبر 1398020719

برچسب‌ها