حفظ دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی مانع از پایمال شدن خون شهداست

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به مناسبت هفته دفاع مقدس با صدور پیامی بر حفظ ارزش‌های اسلامی و دفاع از میهن و دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی تأکید کرد و احترام به ارزش‌های اسلامی را مانع پایمال شدن خون شهدا دانست.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، در پیام سرهنگ حسن اکبری که به مناسبت هفته دفاع مقدس صادرشده است،‌ آمده است:‌ «هفته دفاع مقدس درواقع نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی است. حماسه‌ها و ازخودگذشتگی مردان وزنانی است که در دفاع از میهن لحظه‌ای را غافل نبودند و در این راه هر آنچه را که داشتند، گذاشتند و بی‌ادعا هشت سال در مقابل دشمن ایستادگی و مقاومت کردند و سرانجام باافتخار دشمن را از این مرزوبوم بیرون راندند. روزهایی که رشادت‌های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها، می‌توان هر دشمنی را به ورطه نابودی و شکست کشاند

اما این پیروزی در برابر از دست دادن جوانان و سرو قامتان وطن که در خاک و خون غلتیدند تا امروز ما در آرامش و آسایش زندگی کنیم، به دست آمد.

پس بیایید با حفظ ارزش‌های اسلامی و دفاع از میهن و احترام گذاشتن به هدف‌هایی که آن‌ها داشتند، نگذاریم خون پاک آن شهیدان پایمال شود.

در پایان یاد و خاطره رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های رزمندگان، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و از خداوند می‌خواهم ما را یاری نماید تا در حفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی کوشا و موفق باشیم.»

انتهای پیام/

کد خبر 1398070111

برچسب‌ها