رونمایی از اپلیکیشن‌های گردشگری در غرفه کردستان

با حضور محمدابراهیم لاریجانی مدیر کل دفتر بازاریابی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، رونمایی از هفت برنامه، سایت و اپلیکیشن در حوزه گردشگری کردستان انجام شد. 

به گزارش میراث‌آریا به‌نقل از ستاد خبری نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی، صبح امروز ۲۳ بهمن ماه 98 محمدابراهیم لاریجانی مدیر کل دفتر بازاریابی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با حضور در غرفه استان کردستان و در سالن ۱۸ نمایشگاه بین‌المللی تهران از وب سایت گردشگری tkurd.ir، پایگاه اطلاعات مکانی گردشگری Gis استان کردستان، پایگاه اطلاع رسانی گردشگری  kurdtourusm.ir، دستگاه مارکتینگ آفلاین (تبلیغات آنلاین گردشگری)، اپلیکیشن گردشگری میوان، اپلیکیشن گردشگری سئه آگرین(بخش خصوصی) و اپلیکیشن واقعیت افزوده آرژین رونمایی کرد.

لاریجانی در این رونمایی ضمن تاکید بر گسترش برنامه‌های آپ و راه اندازی سایت‌‌ها اشاره کرد: «بیش از تمرکز بر روی راه اندازی اپ‌ها باید به اطلاع رسانی درست و جامع این سایت ها و در دسترس بودن آنها برای گردشگران بپردازیم. »

او در پایان اظهار کرد: «باید از بخش خصوصی در گردشگری استفاده بیشتری شود و آنها را در گردشگری استان ها و شهرها دخیل کرد تا از ظرفیت آنها به درستی استفاده شود.»

انتهای پیام/

کد خبر 1398112413

برچسب‌ها