بهنوش بختیاری: مردم از ظرفیت‌های گردشگری کشورمان استفاده کنند

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون، راهکار رونق صنعت گردشگری در ایران را استفاده بهینه از ظرفیت‌های گردشگری، جغرافیایی، طبیعی و تاریخی کشور دانست.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از ستاد خبری نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی، این بازیگر سینما و تلویزیون که در حاشیه بازدید از غرفه‌های نمایشگاه درباره این رویداد گفت: «فکر می‌کنم با حضور دکتر مونسان در رأس وزارتخانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قطعا اتفاقات خوبی افتاده است و خواهد افتاد. به لحاظ گردشگری در سال‌های گذشته عملکرد خوبی نداشتیم و به همین دلیل اولین کاری که باید انجام دهیم تقویت این حوزه و جذب توریست به ایران است. این مهم‌ترین کاری است که باید در صنعت گردشگری اتفاق بیفتد و بعد از آن هم باید در جهت آشناسازی مردم ایران و سراسر جهان با جذابیت‌ها و ظرفیت‌های گردشگری سطح کشور گام برداریم.»

او در ادامه در پاسخ به این پرسش که چطور می‌توان در زمینه رفع مشکلات احتمالی که ممکن است در پی حوادث اخیر کشور برای صنعت گردشگری پیش آید، کاری انجام داد، گفت: «ایران کشور ما کشور زیبا و استانداردی است و من به دلیل اینکه به واسطه کارم خیلی سفر می‌کنم جای‌جای ایران را از لحاظ تاریخی، قدمت، آثار باستانی و همچنین زیبایی‌های طبیعت و جغرافیا دیده‌ام و معتقدم کشور ما برای گردشگری عالی است. ما فقط باید بلد باشیم به درستی از این کشوری که این‌قدر از لحاظ استراتژیک در منطقه قوی است، استفاده کنیم.»

بختیاری تصریح کرد: «درست نیست که کشورمان را تضعیف کنیم. در همه جای دنیا مردم نسبت به کشورشان تعصب دارند، ما هم باید داشته باشیم. ایران وطن و خاک ماست و خاک خوبی هم است، باید از خاک و وطنمان مراقبت کنیم.»

انتهای پیام/

کد خبر 139811266

برچسب‌ها