اعضای شورای سیاست‌گذاری صنایع‌دستی گیلان منصوب شدند

با صدور حکم‌هایی جداگانه از سوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان، اعضای شورای سیاست‌گذاری صنایع‌دستی استان منصوب شدند.

به گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان، با صدور احکامی جداگانه از سوی شهرود امیرانتخابی شورای سیاست‌گذاری و مشورتی صنایع‌دستی استان تشکیل شد.

در بخشی از متن حکم ها آمده است:

«احتراماً با عنایت به تدوین استراتژی‌های توسعه پایدار صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان اجرای راهبردها، ارزیابی و اصلاح مأموریت‌های حوزه‌های مرتبط، حضور و نقش صاحب‌نظران، خبرگان، نمایندگان هنرمندان و صنعتگران استان در قالب تشکل‌ها و فعالان حوزه، امری اجتناب‌ناپذیر به نظر می‌رسد. در همین راستا این اداره کل با تشکیل شورای سیاست‌گذاری و مشورتی درصدد است با آسیب‌شناسی وضع موجود و اولویت‌بندی موضوعات به بررسی برنامه‌ها در راستای رسیدن به وضعیت مطلوب از طریق هم‌فکری با تمامی ذی‌نفعان حوزه و تبدیل آنان به ذی‌حقان به توسعه پایدار نائل آید.»

لیلا منتظری، محمد جمالی، محمدقاسمی، آیدین بیانی‌فر، سراج‌اله مطلب‌پور، جواد افکنده،شیرین پارسی، افسانه احسانی، فاطمه سیماب، ترانه بهاری و فریبا بابایی، اعضای شورای سیاست‌گذاری صنایع‌دستی استان هستند.

انتهای پیام/

کد خبر 1398122835

برچسب‌ها