پیام تسلیت دکتر مونسان به مناسبت شهادت سید و سالار شهیدان

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پیامی فرارسیدن ایام سوگواری حسینی و شهادت سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و 72 تن یاران با وفای آن حضرت را تسلیت گفت.

به‌گزارش میراث‌آریا در پیام دکتر علی‌اصغر مونسان به این مناسبت آمده است:

«حب‌الحسین وسیله السعداء - عشق و محبت امام حسین علیه السلام راه و وسیله سعادتمندان است- این روزها قلب‌هایمان مالامال از عشق و شور حسینی و چشم‌هایمان بارانی از شهادت مظلومانه سرور آزادگان جهان حضرت سیدالشهدا علیه السلام و 72 تن یاران باوفای آن حضرت است. بی‌تردید در تمامیت هستی نهضتی جاودانه‌تر از نهضت حسینی و درسی بزرگتر از آموزه‌های کربلا نداریم. "کل یوم عاشورا و کل عرض کربلا" حقیقتی است که پیام‌های شگرف الهی و انسانی قیام ابا عبدالله الحسین(ع) را فرازمانی و فرامکانی ساخته و به‌عنوان مکتبی متعالی در اختیار تمام بشریت قرار داده است.

امید است در ایامی که همگان همدلانه در تلاش برای مقابله با بیماری همه‌گیر هستند در خلوتی خاشعانه و عارفانه دل به معارف حسینی دهیم و اشک معرفتمان را تقدیم ساحت مقدسش کنیم.

 فرارسیدن ایام شور و شعور، تاسوعا و عاشورای حسینی را به محبان سوگوار و دلسوخته امام حسین(ع) تسلیت و تعزیت می‌گویم و سعادت پیروی از سیره آن حضرت و یارانشان را از پروردگار متعال مسئلت دارم.»

انتهای پیام/

کد خبر 14000527622289

برچسب‌ها