اجرای طرح ترافیک زمستانی ۱۴۰۰ با مشارکت کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی

رزمایش طرح ترافیک زمستانی پلیس جمهوری اسلامی ایران با مشارکت دستگاه‌های عضو به‌منظور تسهیل در عبور و مرور مسافران در دانشگاه علوم انتظامی امین ناجا برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل‌از روابط‌عمومی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران، این رزمایش روز دوشنبه یکم آذرماه ۱۴۰۰ با حضور سردار سرتیپ حسین اشتری رئیس پلیس نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، سردار سید کمال هادیان‌فر رئیس پلیس راهور ناجا، سردار سید تیمور حسینی جانشین رئیس پلیس راهور ناجا، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، جعفر میعادفر رئیس اورژانس و جمعی از مدیران دستگاه‌های دست‌اندرکار طرح ترافیکی برگزار شد. 

در آیین آغازین رزمایش طرح ترافیکی زمستانی ۱۴۰۰ بخشی از نیروها و تجهیزات امداد خودرو کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی به همراه تعدادی از خودروهای دودیفرانسیل عضو کانون که به شکل داوطلبانه در اجرای این طرح مشارکت کردند، حضور داشتند. 

سردار سرتیپ حسین اشتری رئیس پلیس نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در این مراسم با اشاره به کاهش تعداد تلفات ناشی از تصادف‌ها و سوانح رانندگی در سال ۱۳۹۹، بیان کرد: «مقام معظم رهبری به‌تازگی در فرمایشات خود به مشکل ترافیک اشاره و تأکید کردند که این مشکل را می‌توان با کمک نخبگان کشور و افرادی که در این حوزه توانایی دارند و قادر به برنامه‌ریزی هستند، حل کرد. با توجه به این فرمایشات، مسئله تصادف‌ها و ترافیک برای پلیس و دست‌اندرکاران بیش از پیش در اولویت قرار گرفته است.»

او در ادامه از هموطنان خواست از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورت ضرورت از تجهیزات ایمنی استفاده و به نکات مورد تأکید دست‌اندرکاران طرح ترافیکی توجه کنند. 

امداد خودرو کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی با شماره‌های ۰۹۶۲۹.۶۴۲۳ و ۱۴۲۳ در سراسر کشور آماده دریافت پیام امدادخواهان و اعزام گروه‌های امدادی است. 

ناوگان امداد خودرو کانون با ۸۳ پایگاه امداد جاده‌ای، ۱۴۰۰ دستگاه خودرو سبک، صد دستگاه خودرو نیمه سنگین و سنگین و صد دستگاه خودرو ارائه‌دهنده خدمات تعمیراتی، آماده تسریع و تسهیل سفرهای گردشگران و مسافران در همه راه‌های مواصلاتی در تمام ایام سال است.

انتهای پیام/

کد خبر 14000901640323

برچسب‌ها