برگزاری مستقل نمایشگاه پانزدهم گردشگری با سیاست رویدادمحور

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی از برگزاری پانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته ایران مستقل از صنایع‌دستی و با سیاست رویدادمحور خبر داد.

خشایار نیکزادفر مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا با اعلام این خبر گفت: «پانزدهمین نمایشگاه گردشگری در تاریخ ۹ تا ۱۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ در نیمه غربی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.» 

او با اشاره به درنظر گرفتن حدود فضای ۴۰هزار مترمربعی، افزود: «ثبت‌نام برای غرفه‌ها آغاز شده و متقاضیان تا یک هفته مانده به زمان برگزاری فرصت دارند. محدودیت و شرایط خاصی برای ثبت‌نام وجود ندارد و در صورت تقاضا امکان افزایش فضا وجود دارد.» 

نیکزادفر سیاست این دوره از نمایشگاه را رویداد محور عنوان کرد و ادامه داد: «یک سالن به استان‌ها و مابقی سالن‌ها به رسته‌های مختلف بخش خصوصی گردشگری شامل دفاتر خدمات مسافرتی، هتل‌ها، استارت‌آپ‌ها، تورگردانان، راهنمایان‌تور اختصاص دارد.» 

تعرفه واگذاری یک متر فضای سرپوشیده بدون تجهیزات برای چهار روز ۳۴۰هزار و ۱۵۰ تومان، یک متر فضای سرپوشیده با تجهیزات ۴۱۶هزار و ۱۵۰ تومان، یک متر فضای باز بدون تجهیزات ۲۵۷هزار و ۳۵۰ تومان است و مبلغ ۴۲۵هزار تومان بابت اپلیکیشن نمایشگاه و ۹درصد مالیات بر ارزش‌افزوده به این مبلغ اضافه می‌شود.

متقاضیان می‌توانند از طریق تارنمای اینترنتی اقدام به ثبت‌نام کنند یا در صورت لزوم با شماره تلفن‌های ۲۲۷۰۱۳۰۹. ۲۲۷۴۸۷۳۹، ۲۲۷۱۳۰۲۳ و شماره فکس ۲۲۷۴۸۷۴۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر 14000916957586

برچسب‌ها