برگزاری نمایشگاه در قابلیت‌های گردشگری و صنایع‌دستی بسیار موثر است

مشاور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در امور بانوان و خانواده حین بازدید از نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی و گردشگری گفت: از اساس برگزاری چنین رویدادی در شناخت هر چه بیشتر قابلیت‌های گردشگری و صنایع‌دستی بسیار موثر است.

به گزارش میراث آریا به نقل از ستاد خبری نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی تهران، زینب اختری افزود: «از آنجا که اکثر کارآفرین‌های ما بانوان هستند و در زمینه گردشگری هم فعالیت بسیاری دارند، این به بخش ما ارتباط پیدا می‌کند و می‌خواستم هنرمندان و کارآفرینان را در این نمایشگاه ببینم. در حوزه صنایع‌دستی بسیاری از شرکت‌کنندگان خانم بودند. نمایشگاه باید زمینه‌ای باشد که پتانسیل‌ها را معرفی کند.» 

مشاور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در امور بانوان و خانواده تاکید کرد: «کار بین‌المللی در حوزه گردشگری بسیار کارساز است. ضمن اینکه ما در حوزه صنایع‌دستی هم با کوچک‌ترین فعالیت می‌توانیم آگاهی بسیاری به جهان مخابره کنیم. از آنجا که در مسأله ارزآوری هم برای ما سود دارد باید برنامه برای سال‌های بعد داشته باشیم.» 

او افزود: «در ایران کم و بیش این رویداد را شاهدیم ولی بحث صادرات و ارتباطات بین المللی را باید جدی‌تر پیش بگیریم تا به هنرمندان داخلی بیشتر کمک کنیم.» 

اختری در پایان گفت: «توجه به گردشگران خارجی انگیزه تقویت ظرفیت‌های زیرساختی ما را بیشتر می‌کند. چون ما اقلیم‌های متفاوتی داریم که بسیاری از کشورها از آن محروم هستند.»

انتهای پیام/

کد خبر 14001112479686

برچسب‌ها