محور اصلی غرفه اصفهان در نمایشگاه بین‌المللی تهران بازاریابی بود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، محور اصلی فعالیت غرفه بزرگ اصفهان در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران را مقوله بازاریابی دانست.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، علیرضا ایزدی امروز ۱۳ بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰، با اعلام این مطلب گفت: «امسال و در رویکردی جدید تلاش شد تا در غرفه اصفهان، روشی نوین در ارائه محصولات گردشگری اصفهان به‌کار گرفته شود.» 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: «رویکرد اصلی در غرفه اصفهان بر بازاریابی متمرکز بود، به‌نحوی که بازاریابی در غرفه اصفهان در دو حوزه بازاریابی برای جذب گردشگر در نوروز ۱۴۰۱ و بازاریابی در حوزه جذب سرمایه‌گذار در طرح‌های متوسط و بزرگ متمرکز شد.» 

او افزود: «معرفی ۳۲ طرح عظیم سرمایه‌گذاری همچون توسعه فرودگاه بین‌المللی اصفهان، تکمیل طرح قطار سریع‌السیر تهران به اصفهان و تکمیل سالن بزرگ بین‌المللی اصفهان و همچنین معرفی حداقل پنج طرح ساخت هتل پنج ستاره در اصفهان، از جمله طرح‌های سرمایه‌گذاری گردشگری معرفی شده در غرفه اصفهان بود.»

انتهای پیام/

کد خبر 1400111323861

برچسب‌ها