برگزاری اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر گلپایگان

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گلپایگان از برگزاری اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان در محل فرمانداری و با حضور تمامی اعضا خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، مصطفی قانونی امروز 1 اسفندماه سال 1400، با اعلام این خبر گفت: «اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان گلپایگان به ریاست فرماندار و تمامی کمیته‌های ده گانه این ستاد برگزار شد.»

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گلپایگان ادامه داد: «در این جلسه، راهکارهای افزایش کیفیت خدمات به گردشگران و مسافران نوروزی و همچنین رعایت حداکثری شیوه نامه‌های بهداشتی بررسی شد.»

او افزود: «همچنین مسئولان و اعضای کمیته‌های ده گانه ستاد خدمات سفر شهرستان نیز مشخص شدند و وظایف هرکدام از این کمیته‌ها ابلاغ شد.»

انتهای پیام/

کد خبر 1400120123722

برچسب‌ها