ثبت بیش از ۵۴هزار بازدید از مجموعه موزه‌های کاخ گلستان

۵۴ هزار و ۸۹۳ بازدید از مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از روز پنجشنبه ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۰ تا پایان روز دوشنبه اول فروردین‌ماه ۱۴۰۱ انجام شده است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل‌از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، از روز پنجشنبه ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۰ از کاخ گلستان ۲۸۶۱ بازدید انجام شده است که از این تعداد ۲۷۲۵ بلیت به بازدیدکنندگان ایرانی و ۱۳۶ بلیت به بازدیدکنندگان خارجی فروخته شده است. 

در روز جمعه ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۰ این میزان ۴۳۶۵ بازدید بود که از این تعداد ۴۲۸۶ بلیت به بازدیدکنندگان ایرانی و ۷۹ بلیت به بازدیدکنندگان خارجی فروخته شد. 

در روز شنبه ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۰ این بازدیدها ۶۴۶۷ مورد بود که از این تعداد ۶۲۳۸ بلیت به بازدیدکنندگان ایرانی و ۲۲۹ بلیت به بازدیدکنندگان خارجی فروخته شد. 

در روز یکشنبه ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۰ این میزان ۴۸۷۸ بازدید بود که از این تعداد ۴۸۰۱ بلیت به بازدیدکنندگان ایرانی و ۷۷ بلیت به بازدیدکنندگان خارجی بود. 

در مجموع تعداد ۱۸هزار و ۵۷۱ بازدید از ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۰ تا پایان روز یکشنبه ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۰ انجام شده است. 

در روز دوشنبه اول فروردین‌ماه ۱۴۰۱ میزان بازدید از مجموعه میراث جهانی گلستان ۳۶ هزار و ۳۲۲ مورد بود که از این تعداد ۳۶ هزار و ۱۲۹ بلیت به بازدیدکنندگان ایرانی و ۱۹۳ بلیت به بازدیدکنندگان خارجی بودند.

انتهای پیام/

کد خبر 1401010264046

برچسب‌ها