استقرار جوانان داوطلب هلال احمر در مناطق حادثه‌خیز استان همدان

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور با اعلام اینکه استان همدان برای حضور گردشگران آماده است، گفت: «جوانان داوطلب هلال احمر در راستای کاهش تصادفات در مناطق حادثه‌خیز مستقر شدند.»

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان،  پیرحسین کولیوند بعدازظهر 4 فروردین در جلسه ستاد خدمات سفر استان همدان گفت: «طبق اعلام پلیس در 30 کیلومتری شهرها در کل کشور بیشترین آمار تصادفات را داریم. سعی کردیم در این مکان‌ها و محل‌های حادثه‌خیز استقرار پیدا کنیم و از جوانان داوطلب در این زمینه کمک بگیریم تا با اجرای برنامه‌ها به کاهش تصادفات کمک کنند.»

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور با بیان اینکه همدلی، وفاق و همکاری بین تمام دستگاه‌ها در همدان به چشم می‌خورد، گفت: «این ستاد باید در طول سال فعال باشد و مختص به این ایام نباشد. با توجه قانونی بودن آن در طول سال جلسات برگزار شود. این همدلی حاصل مدیریت مناسب و تعامل بین دستگاهی است.»

کولیوند ادامه داد: «شرایط بسیار سختی را در کرونا گذراندیم، پس از آن تلاش بسیار جدی دولت سیزدهم و ورود میلیونی واکسن سبب شد تا در موج ششم با مدیریت خوب دولت کمترین آسیب را داشته باشیم و به سرعت آن را بگذرانیم.»

رئیس جمعیت هلال احمر کشور بیان کرد: «در سفر به تویسرکان شاهد آمادگی بسیار خوب آمادگی این شهرستان بودم. اقدامات این شهرستان در پیشگیری از حوادث چهارشنبه‌سوری در سطح ملی قابل ارائه است.»

انتهای پیام/

کد خبر 14010104889142

برچسب‌ها