عاشق تحصیل در رشته مدیریت هتل و گردشگری هستید؟

آیا عاشق سفر هستید؟ آیا سازماندهی خوبی دارید؟ آیا دوست دارید تأثیر بگذارید؟ اگر پاسخ شما به هر سه مورد مثبت است، ممکن است بخواهید تحصیل در رشته مدیریت هتلداری و گردشگری را در نظر بگیرید. با هم در این مقاله به گوشه‌ای از این علم می‌پردازیم.

در سال ۲۰۱۸، شورای جهانی سفر و گردشگری (WTTC) گزارش سالانه خود را منتشر کرد مبنی بر اینکه بخش جهانی سفر و گردشگری یک بار دیگر رشد کرده است و ۳/۹ درصد رشد کرده است و به این ترتیب ۸/۸ تریلیون دلار آمریکا و ۳۱۹ میلیون شغل به اقتصاد جهان کمک می‌کند. 

در همان سال، سازمان جهانی گردشگری سازمان ملل متحد (UNWTO) پیش‌بینی کرد که طی ۱۲ سال آینده تعداد مسافران بین‌المللی به ۱/۸ میلیارد نفر در سال خواهد رسید که در مقایسه با ارقام امروزی ۳۸/۵ درصد افزایش خواهد داشت. 

تمامی این اطلاعات حاکی از حجم بالای نقدینگی و سرمایه در این صنعت است که آن را پویا و جذاب می‌کند. 

همچنین این فرصت را به شما می‌دهد که تأثیر بگذارید. مطالعه مدیریت هتلداری و گردشگری فراتر از داشتن و درک عمیق از پشت صحنه این صنعت است. از آنجایی که تعداد مسافران بین‌المللی هر سال افزایش می‌یابد، مهم است که تأثیری که می‌تواند بر محیط‌زیست داشته باشد در نظر گرفته شود. یادگیری در مورد گردشگری پایدار در مقطع تحصیلی خود می‌تواند به شما در ریشه‌کن کردن مسائل زیست محیطی، اجتماعی و اقتصادی که می‌تواند در این زمینه ایجاد شود کمک کند. 

شما تشنه شغلی هستید که در ابتدا مسئولیت واقعی را ارائه می‌دهد

همان‌طور که قبلاً اشاره کردیم، صنعت مهمان‌نوازی و گردشگری دائماً در حال تکامل است، به این معنی که با داشتن شرایط، تجربه و مهارت مناسب، فرصت‌هایی برای رسیدن به نردبان شغلی و بالا رفتن سریع از آن امکان‌پذیر است. 

مدیریت مهمان‌نوازی و گردشگری یک انتخاب شغلی عالی برای کسانی است که از کار گروهی، تعاملات رو در رو لذت می‌برند، دوست دارند با صمیمیت به مردم خدمت کنند و با آن‌ها احساسات خود را درمیان بگذارند، یا سفر می‌کنند و مکان‌های جدید را کشف می‌کنند. در اصل، دوره مدیریت مهمان‌نوازی و گردشگری مناسب افرادی است که می‌خواهند شغل خود را در این صنعت با سریع‌ترین رشد ایجاد کنند. 

علاوه بر بخش دائماً در حال تحول، مهمان‌نوازی و گردشگری از نکات برجسته این صنعت همکاری با چندین بخش مرتبط مانند هتل‌ها، رویدادها، سفر و گردشگری، خدمات غذا و نوشیدنی و سایر خدمات مجلل می‌توان یاد کرد. سفر و گردشگری به طور قابل توجهی به اقتصاد جهانی کمک می‌کند. 

فرصت‌های شغلی فراوان

همانطور که قبلاً متوجه شده‌اید که صنعت مهمان‌نوازی و گردشگری دارای بخش‌های متنوعی است، می‌توانید بر اساس علاقه خود فرصت‌های شغلی متعددی پیدا کنید. این صنعت همچنین بسته‌های حقوقی مناسبی را به تازه‌کاران مدیریت مهمانداری و گردشگری ارائه می‌دهد. با این حال، متخصصان با مهارت و تجربه مناسب بسته‌های حقوقی بالا دریافت می‌کنند. 

قرار گرفتن در معرض بین‌المللی

از آنجایی که مهمان‌نوازی و گردشگری بخش خدمات‌محور است، افراد فرصت‌های زیادی برای پر کردن اوقات خود دارند. این برنامه افراد را به شایستگی‌های حرفه‌ای هتل، از جمله مهارت‌های ارتباطی موثر، کار تیمی و خدمات استثنایی به مشتریان مجهز می‌کند. با این مهارت‌ها و شایستگی‌ها، افراد می‌توانند در سراسر جهان کار کنند و به اهداف شخصی و حرفه‌ای خود دست یابند. 

فرصت‌های سفر

اگر عاشق سفر و کشف مکان‌های جدید هستید، صنعت مهمان‌نوازی و گردشگری مکان مناسبی برای شماست. تصور کنید برای رویاهایتان پول دریافت خواهید کرد. باورکردنی نیست؟ درست شنیدی شما فقط باید در ازای فرصتی عالی برای دیدن جهان و کشف فرهنگ‌های مختلف، خدمات درجه یک ارائه دهید. 

تبدیل شدن به بخشی از صنعت دائما در حال تحول

با وجود همه‌گیری ویروس کرونا، صنعت مهمان‌نوازی و گردشگری بازگشتی تاثیرگذار داشته است. نه تنها این، بلکه صنعت نیز دائماً در حال تحول است و متخصصان مهمان‌نوازی برای برآوردن نیازهای رو به رشد تقاضای زیادی دارند. از آنجایی که صنعت با سرعتی باشکوه در حال گسترش است، امکانات در این زمینه بی‌پایان است. 

تلقین مهارت‌های قابل انتقال

در صنعت مهمان‌نوازی و گردشگری همیشه جا برای رشد وجود دارد. با مجموعه‌ای از مهارت‌های سخت و نرم، این بخش به شما اجازه می‌دهد تا از نظر شخصی و همچنین حرفه‌ای رشد کنید. این صنعت شما را قادر می‌سازد تا با مشتریان در تعامل باشید و مشکلات آن‌ها را حل کنید. شغل شما شما را وادار می‌کند که به فکر خارج از چارچوب باشید و با خدمت به مردم با لبخند، تغییری در زندگی آن‌ها ایجاد کنید. 

آیا آماده‌اید که از منطقه راحتی خود خارج شوید و رویای خود را محقق کنید؟ اگر بله، همین حالا برای برنامه مدیریت مهمان‌نوازی و گردشگری ثبت نام کنید!

انتهای پیام/

کد خبر 1401012172615

برچسب‌ها