بهگزارش میراثآریا بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی خراسان جنوبی، حسن رمضانی روز دوشنبه 29 اسفندماه از ساعت 10 تا 11:30 از طریق سامانه ارتباط الکترونیکی مردم و دولت (سامد) به صورت تلفنی پاسخگوی درخواستهای مردم و فعالان گردشگری و هنرمندان صنایعدستی بود.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایعدستی خراسان جنوبی بر ضرورت ارتباط مستقیم و پاسخگویی مدیران به مردم تأکید و اظهار کرد: «سامد سیستم ارتباطی مردم با دولت امکان بسیار خوبی است تا مردم بهصورت مستقیم و راحت، مسائل و مشکلاتشان را به گوش مسئولان برسانند.»
رمضانی افزود: «مهمترین درخواستهای مطرحشده توسط مخاطبان مربوط به دریافت تسهیلات، مرمت آثار و بافتهای تاریخی و استفاده از ظرفیتهای پژوهشی ادارهکل در پایاننامههای ارشد و دکترای رشتههای مرتبط دانشگاهی و تقدیر و تشکر از عملکرد ادارهکل بود که ضمن پاسخ و ارائه توضیحات کامل، مقرر شد برخی موارد حضوری برای نتیجه به ادارهکل مراجعه کنند و برخی موارد مطرحشده برای پیگیری به معاونان ارجاع شود.»
در این جلسه علی شریعتیمنش معاون میراثفرهنگی، مرتضی عربی معاون گردشگری، سرمایهگذاری و تامین منابع، زهره اسدپور سرپرست معاونت صنایعدستی و فاطمه خسروی مسئول امور اداری ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی خراسان جنوبی حضور داشتند و پاسخگو بودند.
شهروندان میتوانند از طریق شماره ۱۱۱ درخواستها، شکایتها و پیشنهادهای خود را در خصوص دستگاههای دولتی اعلام کنند.
انتهای پیام/