رسیدگی به درخواست‌‌های مردم قزوین در حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی

در میز خدمت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین به درخواست‌های مردم در حوزه‌های مرتبط با این اداره‌کل رسیدگی شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین، میثم آسوپا روز پنجشنبه 8 اردیبهشت ماه 1401 با اشاره به استقرار میز ارتباطات مردمی  این وزارتخانه همزمان با سفر رئیس‌جمهوری به قزوین گفت : «میز خدمت بررسی و رسیدگی به درخواست‌های مردم با هدف تسهیل خدمت‌رسانی، پاسخگویی سریع و بدون واسطه به مطالبات مردم و کمک به حل مشکلات آنها در قزوین برگزار شد و مطالبات مردم در حوزه‌های مرتبط با میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان  با ارائه راهکارهای لازم مورد بررسی قرار گرفت.»

نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان اینکه این درخواست‌ها برای پیگیری تا حصول نتیجه نهایی در سامانه به ثبت رسیده است، افزود: «ضوابط دست و پاگیر حریم و ارتفاع در روستاهای اطراف الموت، درخواست تسهیلات در حوزه‌های مختلف، صدور مجوزهای صنایع‌دستی و بوم‌گردی و موضوعات بین‌دستگاهی در صدور مجوزها و حوزه اعتبارات مالی از جمله این موضوعات به‌شمار می‌روند.»

مدیرکل دفتر عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تکریم مردم را از رویکردهای اصلی برپایی میز ارتباطات مردمی خواند و یادآور شد: «این درخواست‌ها مورد اهتمام وزارتخانه و اداره‌کل استان بوده و تمامی آنها پیگیری، بررسی و در صورت قابلیت اجرا بی‌تردید انجام می‌شود.»

انتهای پیام/

کد خبر 14010209492802

برچسب‌ها