بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه‌های سرمایه‌گذاری و مرمتی قزوین

معاون هماهنگی امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارتخانه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی پیش از ظهر امروز ۱۵ تیرماه ۱۴۰۱ در سفر به قزوین از پروژه‌های سرمایه‌گذاری و مرمتی اداره‌کل استان بازدید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین، جواد واحدی در این سفر که به‌دنبال بازدیدهای دوره‌ای و تخصصی از استان‌ها و با هدف پیگیری مصوبات سفر اخیر رئیس‌جمهوری به استان انجام شد، از پروژه سرمایه‌گذاری و مرمت هتل‌خانه تاریخی بهروزی بازدید کرد و در جریان نحوه مرمت این بنای تاریخی قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارتخانه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همچنین از پروژه عظیم مرمت مشارکتی آستان مقدس امامزاده‌حسین (ع) که با مشارکت ادارات‌کل اوقاف ‌و‌ امورخیریه و میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان در حال اجراست، بازدید کرد.  

بازدید ازمجموعه تاریخی‌فرهنگی سعدالسلطنه و بازار صنایع‌دستی این مجموعه، اهدای لوح ثبت جهانی خوشنویسی به استاندار قزوین و تبیین برنامه‌های میزبانی استان در مسابقات آتی جام‌جهانی قطر در دیدار با استاندار و بازدید از منطقه نمونه گردشگری اوان و پایگاه تاریخی الموت از دیگر برنامه‌های سفر معاون وزیر میراث‌فرهنگی به استان قزوین به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام/

کد خبر 14010415492483

برچسب‌ها