بهگزارش میراثآریا بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی خراسان جنوبی، هادی شاهوری روز پنجشنبه 16 تیرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ از طریق سامانه ارتباط الکترونیکی مردم و دولت (سامد) به صورت تلفنی پاسخگوی درخواستهای مردم و فعالان گردشگری و هنرمندان صنایعدستی بود.
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی خراسان جنوبی بر ضرورت ارتباط مستقیم و پاسخگویی مدیران به مردم تأکید و اظهار کرد: «سامد سیستم ارتباطی مردم با دولت امکان بسیار خوبی است تا مردم بهصورت مستقیم و راحت، مسائل و مشکلاتشان را به گوش مسئولان برسانند.»
شاهوردی افزود: «حضور مدیران کل و مسئولان دستگاههای اجرایی در مرکز سامد و ارتباط تلفنی با شهروندان ایده بسیار خوبی است، چراکه با پیگیری الکترونیکی درخواستها، مراجعههای حضوری و زمان رسیدگی به شکایتها کاهش پیدا میکند. استفاده از سامانه سامد در ارائه خدمات مناسب به شهروندان مؤثر است. »
او گفت: «مهمترین درخواستهای مطرحشده توسط مخاطبان مربوط به دریافت تسهیلات صنایع دستی، مرمت آثار و بافتهای تاریخی و تقدیر و تشکر از عملکرد ادارهکل بود که ضمن پاسخ و ارائه توضیحات کامل، مقرر شد برخی موارد حضوری برای نتیجه به ادارهکل مراجعه کنند و برخی موارد مطرحشده برای پیگیری به معاونان ارجاع شود.»
شهروندان میتوانند از طریق شماره ۱۱۱ درخواستها، شکایتها و پیشنهادهای خود را در خصوص دستگاههای دولتی اعلام کنند.
انتهای پیام/