همدان یکی از ۳ استان برتر کشور در جذب اعتبارات تبصره ۱۸ است

مدیرکل دفتر تسهیلات و کار آفرینی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از میزان جذب تسهیلات سال ۱۴۰۰ توسط اداره‌کل استان همدان قدردانی و این استان را یکی از سه استان برتر کشور در جذب اعتبارات تبصره ۱۸ معرفی کرد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، بهروز ندایی، در روز چهارشنبه 26 مردادماه ضمن بازدید از پروژه‌های گردشگری همدان، جلسه‌ای نیز با سرمایه‌گذران گردشگری به منظور بررسی و رفع مشکلات آنان برگزار کرد.

مدیرکل دفتر تسهیلات و کار آفرینی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی پس از بررسی مشکلات و مسائل پیش رو از اختصاص اعتبار ویژه به‌منظور پرداخت تسهیلات با سود ۱۲درصد از محل تبصره ۱۸ به تاسیسات گردشگری همدان خبر داد.

ندایی ضمن بازدید از پروژه هتل پنج ستاره شادی و تله کابین گنجنامه همدان گفت: «مشکلات مختلف این دو مجموعه را بررسی کرده و در زمینه حمایت از این پروژه‌ها برنامه‌ریزی لازم را انجام داده و در خصوص تسریع در پرداخت تسهیلات و رفع مشکل سرمایه‌گذران دستور مقتضی صادر شد.»

او در پایان از اقدامات انجام‌شده توسط مدیرکل همدان و میزان جذب تسهیلات سال ۱۴۰۰ از سوی اداره‌کل استان قدردانی کرده و استان همدان را به‌عنوان یکی از سه استان برتر کشور در جذب اعتبارات تبصره ۱۸ معرفی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 14010527889176

برچسب‌ها