بزرگداشت روز باباطاهر برگزار می شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان از برپایی آیین بزرگداشت روز باباطاهر و رونمایی از تندیس آن شاعر و عارف گرانقدر در روز سی و یکم اردیبهشت ماه در همدان خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا، محسن معصوم علیزاده گفت: این آئین دوشنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ ازساعت ۱۶ در آرامگاه باباطاهر همدان همراه با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری و  با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان،  شهرداری ، صداوسیمای مرکز همدان و بنیاد ایران شناسی شعبه همدان برگزار خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان افزود: آیین بزرگداشت روز باباطاهر نیز۱ خرداد با حضور مفاخر ادبی کشور از ساعت ۱۷ تا۱۹ از سوی فعالان فرهنگی و انجمن‌های ادبی برگزار خواهد شد.

او اظهار کرد: در این مراسم میرجلال‌الدین کزازی و هادی ضیاءالدینی از اساتید بنام کشور به ایراد سخن پرداخته و علیرضا افتخاری از خوانندگان مطرح کشور و دیگر هنرمندان مطرح کشور نیز به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

معصوم علیزاده گفت: از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز مکاتباتی را با شورای فرهنگ عمومی کشور داشته‌ایم تا بتوانیم روز ۳۱ اردیبهشت را به نام «روز باباطاهر» در تقویم کشور ثبت کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403023001876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha