مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران منصوب شد

صادق برزگر به عنوان مدیر‌کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران منصوب شد.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، روز یکشنبه ششم شهریور ۱۴۰۱ در مراسم تکریم و معارفه مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، طی حکمی از سوی مهندس سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، صادق برزگر مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران معرفی و مراسم معارفه در سالن سلمان هراتی ساری با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار شد.

در بخشی از این حکم آمده است:

جناب آقای صادق برزگر

 بنا به پیشنهاد معاون محترم امور مجلس حقوقی و استانها و نظر به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران منصوب می‌شوید.

 انتظار دارد با تکیه بر ظرفیت‌های فرهنگی، تاریخی، اجتماعی، سیاسی و دینی استان در اجرای راهبردهای کلان وزارتخانه مبتنی بر "تغییر، تحول، توسعه و فناوری" و تحقق اهداف و مأموریت‌های وزارتخانه اهتمام جدی نمایید.

از خداوند متعال توفیقات جنابعالی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و مکتب نورانی امام خمینی و عمل به منویات مقام معظم رهبری مدظله تعالی را خواهانم.

 سید عزت الله ضرغامی

 وزیر میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی»

صادق برزگر، دکتری تخصصی جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری، استادیار گروه جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری دانشگاه پیام نور و رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه پیام نور استان گلستان است.

از دیگر سوابق اجرایی او می‌توان به:

-رئیس مجمع نخبگان دانشگاهی حوزوی شهرستان سوادکوه

-معاون مجمع نخبگان دانشگاه و حوزه شهرستان گنبد‌کاووس

-مجری طرح استارت‌آپ گردشگری خلاق در حوزه روستایی استان مازندران

-عضو اصلی هیات نظارت انتخابات شهر و روستا شهرستان سوادکوه

عضو مجمع مشورتی نظام مسائل کشور

و عضو شورای پژوهشی بخش علوم اجتماعی دانشگاه پیام نور استان گلستان اشاره کرد.

او دارای تخصص در حوزه‌های، گردشگری پایدار، توسعه پایدار شهری، آمایش سرزمین و برنامه‌ریزی شهری و منطقه‌ای و همچنین دارای 23 مقاله علمی‌پژوهشی در حوزه گردشگری و 21 مقاله در حوزه توسعه پایدار در مجلات علمی و پژوهشی معتبر است.

انتخاب و معرفی به عنوان پژوهشگر برتر حوزه ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه، انتخاب طرح ملی آمایش سرزمینی کتابخانه‌های عمومی استان گلستان به عنوان طرح برتر و چاپ در کتاب سال طرح‌های برگزیده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و استاد سرآمد آموزشی استان بخشی از افتخارات مدیرکل جدید میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران است.

انتهای پیام/

کد خبر 14010606482344

برچسب‌ها