برگزاری نمایشگاه سراجی و زیورآلات سنتی در ساختمان مرکزی وزارت میراث‌فرهنگی

نمایشگاه سراجی و زیورآلات سنتی در ساختمان مرکزی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شنبه پنجم شهریور 1401 افتتاح شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌‌نقل از اداره‌‌کل روابط‌‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، در این نمایشگاه آثاری از هنرمندان بیتا امینی‌فرد و فرناز محمدزاده در رشته‌های سراجی و زیور آلات سنتی به نمایش درآمده و تا روز چهارشنبه ۹ شهریور ماه جاری ادامه دارد.

در این نمایشگاه آثار بسیار زیبا از هنر سراجی سنتی در قالب ۷۰۰ عدد از محصولات متنوع به نمایش گذاشته شده است که این آثار را بیتا امینی‌فرد تولید کرده است.

فرناز محمدزاده  هنرمند تولیدکننده زیورآلات نیز گفت: «حدود ۱۷ سال در این رشته فعالیت دارم و در نمایشگاه‌های استانی و نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی و گردشگری شرکت کرده‌ام و هدف از شرکت در نمایشگاه معرفی و ارائه آثارم در مکانی معتبر و هنرمندانه است.»

او افزود: «زیور آلات و جواهرات همیشه جزو نیازهای بشر بوده و در هر دوره‌ای مورد استقبال و استفاده است و این طراحی‌ها آثار تلفیقی از سنت و مدرنیته است.»

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۸ الی ۱۶ می‌توانند به ساختمان مرکزی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به آدرس خیابان آزادی، تقاطع بزرگراه یادگار امام مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 14010607622847

برچسب‌ها