بازدید معاون بنیاد مسکن کشور از تولیدات صنایع‌دستی و برپایی بازارچه صنایع‌دستی در نمایشگاه توانمندی‌های روستایی آق‌قلا

استاندار گلستان و معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور با همراهی جمعی از مقامات و مسئولان از بازارچه موقت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی و غرفه پایگاه دیوار بزرگ گرگان در نمایشگاه توانمندی‌های ظرفیت‌های روستایی شهرستان آق‌قلا در روستای وحدت این شهرستان بازدید کردند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، این بازدید روز سه‌شنبه هشتم شهریورماه 1401 با حضور علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان، مجید جودی معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور، سلیمان هاشمی فرماندار شهرستان آق‌قلا، رحمان فرمانی سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان و جمعی از مقامات و مسئولان اجرایی شد.

نمایشگاه توانمندی‌های ظرفیت‌های روستایی شهرستان آق‌قلا در حاشیه آیین افتتاح ۱۴۱۵ واحد مسکونی روستایی استان گلستان به‌مناسبت گرامیداشت هفته دولت در روستای وحدت شهرستان برگزار شد که در آن توانمندی هنرمندان صنایع‌دستی شهرستان نیز در قالب برگزاری بازارچه صنایع‌دستی به نمایش گذاشته شد.

در این نمایشگاه همچنین غرفه‌ای برای پایگاه دیوار بزرگ گرگان ایجاد شده بود که در آن توضیحات لازم در خصوص اهمیت و ثبت جهانی دیوار بزرگ گرگان و آخرین اقدامات این حوزه ارائه شد.

\"\"

 

\"\"

 

\"\"

 

انتهای پیام/

کد خبر 1401060911863

برچسب‌ها