خانه‌های کرایه‌ای و گردشگری مبله

قطعا داشتن یک خانه اجاره‌ای با تم مخصوص محل گردشگری می‌تواند خاطره بسیار زیبایی را برای شما فراهم آورد ضمن اینکه راحتی بی‌نظیری را در آن خواهید داشت این نوع خانه‌ها معمولا با نام آپارتمان مهمان The guest apartment در دنیا شناخته می‌شوند. انواع و گونه‌های KooKooning اجاره‌ای وجود دارد که می‌تواند همه آنها را شناسایی کنید.

 چند نمونه از این نوع اقامتگاه‌ها:

 لوکا کابین

کلبه‌های کاستلوود

تله‌كابين

کوتاس

شاتو در درختان

وانت فولکس واگن تبدیل شده

کابین ترازو

یورت و تریلر

استقلال قاب شده

مانند خانه خود کاملاً خودمختار خواهید بود، در این سفر گردشگری مبله خانه جدید شما خواهد بود. با این حال، مانند هر خانه اجاره‌ای، باید در مکان‌های ورود و خروج چک این، انجام دهید. البته برخی از گردشگری مبلمان دارای اجاره نامه هستند که برای آن سپرده پرداخت می‌کنند.

مسکن با کیفیت

آپارتمان مهمان، همانطور که از نامش پیداست، کاملا مبله است: کاملا کنترل شده و تنظیم شده، گردشگری مبله ممکن است به عنوان تضمین کیفیت، هم در راحتی خدمات دیده شود. اینها در واقع تابع معیارهای بسیار منظمی هستند، هم تجهیزات مربوط به خدمات مشتری، از طریق دسترسی و  هم پایداری. شما می‌توانید یک آپارتمان مهمان با رتبه‌بندی ستاره خود و بسته به بودجه و انتظارات خود انتخاب کنید.

یک آشپزخانه در سطح بالا

باز هم شما استاد وعده‌های غذایی خود خواهید بود. با یک آشپزخانه کاملا مجهز (اجاق گاز، فر، مایکروویو، یخچال، قهوه ساز، ظروف، زودپز) تمام تجهیزات مورد نیاز برای تهیه غذای خود را در دسترس خواهید داشت. توجه داشته باشید که با توجه به تعداد ستاره‌هایی که ‌انتخاب کرده‌اید، برخی از عناصر اختیاری خواهند بود. مطمئن شوید که تمام تجهیزاتی که ممکن است به آن نیاز داشته باشید در محل برای شما وجود دارد.

اما آن چیزی که می‌تواند یک رویای بی‌نظیر را برای گردشگران پدید آورد ایجاد اقامتگاه‌های غیر یکنواخت و پر از خاطره و خلاقیت با رعایت تمام استانداردهای کیفیتی و کمیتی است.

میزبانان ریاض علاقه زیادی به حرفه خود دارند: برای آنها غیرمعمول نیست که با دست خود ریاض‌های قدیمی را بازسازی کنند و به تدریج از اتاق‌های نشیمن، سوئیت‌ها، حمام‌ها و شومینه‌های قدیمی بیرون بیایند که آینده آنها را می‌سازد. مهمانسرا، این میزبان‌ها با تطبیق سفرها و فعالیت‌ها بر اساس نیازهای شما، به شما اطمینان می‌دهند که تعطیلات خوبی داشته باشید.

معماری پر از فرهنگ

ریادها (ساختمان‌های سنتی مراکش) که معادل Bed & Breakfasts هستند، در اصل جواهرات معماری سنتی با حیاط مرکزی هستند و بی‌شباهت به دهلیز رومی نیست. با توجه مجدد به حفظ میراث مراکش، آنها به تدریج بازسازی شده و به مهمان خانه‌هایی برای پذیرایی از مسافران تبدیل شده‌اند. با این حال، آنها تنها بخشی از پیشنهاد گردشگری در مراکش را نشان می‌دهند.

اتاق‌هایی با تزئینات غنی 

در این اتاق‌های مراکشی، عطرها و رایحه‌های عود شکوفه‌های پرتغال، یاس و سایر گیاهان به همان اندازه که دکوراسیون غنی، اغلب با رنگ‌های گرم و دوستانه، به هویت مکان کمک می‌کند. فرش‌ها و پرده‌های ضخیم با طرح‌های پیچیده و همچنین حمام‌هایی که کاملاً با موزاییک دست‌ساز پوشانده شده‌اند را خواهید دید.

آشپزی با طعم های جدید

در مورد هنرهای روی میز، غذای مراکشی کمتر از آنچه که شایسته است شناخته شده هستند. گنجینه‌ای از طعم‌ها، با ترکیبات پیچیده‌ای از ادویه‌ها و شیرینی‌ها است: تاگین با گوشت کاراملی و عسل، کبوترهای شکم پر، سالاد و موارد دیگر. تقریباً همیشه این فرصت را خواهید داشت که قبل از شرکت در تهیه دقیق غذاهای خوشمزه، آشپزها را به بازار دنبال کنید و شاهد انتخاب مواد اولیه باشید. آرایش میزهای مراکشی، شیک و سخاوتمندانه، منظره‌ای را که ظروف روی میزها آورده‌اند، کامل می‌کند.

فعالیت در دل کویر

مفهوم فعالیت همیشه در BnB های مراکشی وجود دارد: شما به طور منظم می‌توانید بین استراحت در حمام، لذت بردن از چند ماساژ با محصولات طبیعی مانند صابون و روغن‌های ضروری یا فعالیت‌های دیگر انتخاب کنید. برخی از میزبانان حتی سفرهای پیاده‌روی با شتر، سواری با چهارچرخ، سفرهای چند روزه در بیابان و اسب سواری را ترتیب می‌دهند.

شما آن را فهمیدید، فراتر از خواب سنتی، ریادها هنر زندگی، خوراک شناسی و فعالیت‌هایی را ارائه می‌دهند که متفاوت از آنچه معمولاً در خانه پیدا می‌کنید. اکنون این فرصت را دارید که قدم بردارید!

خانه‌های متحرک

شما با اجاره خود، صرف نظر از نوع آن، کاملاً مستقل خواهید بود. هنگامی که مدیران کمپ کلید را در اختیار شما قرار دادند، به حال خود رها خواهید شد.

ماجراجویی

در یک خانه ییلاقی یا خانه متحرک، از جذابیت تعطیلات در فضای باز لذت خواهید برد، با مناظر مختلف که چشمانتان را خشنود می‌کند، بسته به کمپینگی که انتخاب کرده‌اید: دریاچه‌های بزرگ، پنهان در جنگل، نزدیک ساحل شنی، در میان جنگلی غنی. پاکسازی... شما به خوبی در زیر یک سقف و چهار دیوار مجهز خواهید بود که آسایش درجه یک را برای شما به ارمغان می‌آورد.

خانه آماده

خانه‌های اجاره‌ای، خانه‌های متحرک و خانه‌های ییلاقی اجاره‌ای دارای مزیت بسیار خوبی هستند: چندین اتاق با تخت خواب، آشپزخانه، سالن استراحت با مبل، حمام مبله و توالت‌های مستقل، فضای ذخیره‌سازی، تهویه مطبوع، تراس و حتی بالکن و غیره. شما نیازی به شستن لباس‌ها، ظروف و وضو گرفتن در زیرساخت‌های مشترک کمپ نخواهید داشت و حباب شخصی پر از آرامش را برای شما تضمین می‌کند.

غذای شیرین خانگی

 باید آشپزی کنید، اما به لطف یخچال، مایکروویو، اجاق گاز و وسایل آشپزی که در اجاره شما در اختیار دارید، کار بسیار آسان‌تر خواهد شد. برای تهیه غذاهای خوب فقط به یک خرید کوچک به سوپرمارکت محلی (یا مواد غذایی موجود در انبار) نیاز دارید.

فعالیتی که مناسب شماست

چه در خانه متحرک، خانه ییلاقی، کلبه، چادر یا کاروان اقامت داشته باشید، امتیازات شما یکسان خواهد بود: به تمام امکانات موجود در قلب کمپینگ دسترسی خواهید داشت. این زیرساخت‌ها متنوع هستند: استخر، سرسره‌های آبی، مسیرهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری، سونا، جکوزی، درخت‌نوردی، ورزش، سرگرمی و فضاهای امن برای فرزندان شما.

انتهای پیام/

کد خبر 1401061572929

برچسب‌ها