به گزارش میراثآریا به نقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی،گردشگری و صنایعدستی خراسان رضوی سیدمحمود مادرشاهیان امروز شنبه دوم مهرماه ۱۴۰۱ با اعلام این خبر افزود: «یکی از مهمترین افتخارات ما این است که توفیق خدمترسانی به زائران حضرت رضا(ع) نصیب ما شده و ما نیز تلاش میکنیم به نحو شایسته زائران را میزبانی کنیم.»
رئیس کانون تشکلهای حرفهای گردشگری خراسان رضوی ادامه داد: «تمامی دستگاههای اجرایی در بخش دولتی و خصوصی دست به دست هم داده تا در دهه آخر صفر که با ورود میلیونی زائران به مشهد مواجهیم کمترین کمبودی در خدمترسانی وجود نداشته باشد.»
مادرشاهیان گفت: «از چند ماه قبل بازرسان تمامی مراکز اقامتی را بازدید کرده تا برای اقامت زائران مشکلی وجود نداشته باشد، همچنین در حال حاضر نیز روزانه مراکز اقامتی نظارت و کنترل میشود تا خدمترسانی به زائران مطلوب باشد.»
او یاداورشد: «با توجه به ابتکاری که امسال از سوی استانداری خراسان رضوی، فرمانداری مشهد و ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی خراسان رضوی انجام و قرارگاه خدماترسانی به زائران در دهه آخر صفر فعال شد فرآیند خدمت به زائران تسهیل و حداقل امکانات اقامت برای زائران فراهم شده است.»
مادرشاهیان افزود: «شماره تلفن ۳۷۰۴۵-۰۵۱ برای پاسخگویی به شکایتها و انتقادات و پیشنهادات زائران و همچنین هدایت زائران برای اقامت در اماکن اسکان موقت و اضطراری پیشبینی شده و بهصورت شبانهروزی پاسخگویی به زائران در حال انجام است.»
رئیس جامعه حرفهای هتلداران خراسان رضوی تصریح کرد: «با توجه به اینکه ظرفیتهای خالی مراکز اقامتی از طریق سامانه جانا رصد و در قرارگاه خدماترسانی به زائران دهه آخر صفر برای تکمیل این ظرفیت اقدام میشود، همه مدیران واحدهای اقامتی ظرفیت خالی را در این سامانه اعلام تا نسبت به هدایت زائران به واحدهای دارای ظرفیت خالی اقدام شود.»
انتهای پیام/