بهگزارش میراثآریا و بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان کردستان، آرمان وطندوست روز دوشنبه 11 مهرماه 1401 در جلسه کمیته فنی رسیدگی بدوی به شکایات و کمیسیون فنی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان، اظهار کرد: «روند رسیدگی به اختلافات، انتقادات، پیشنهادات و مطالبات گردشگران از شرکتهای خدمات مسافرتی و گردشگری استان با جدیت دنبال میشود.»
معاون گردشگری و سرمایهگذاری کردستان با بیان اینکه در این جلسه برای چهار مورد شکایت صورت گرفته از آژانسهای مسافرتی استان رأی صادر شد، افزود: «نبود قرارداد مابین گردشگر و دفاتر خدمات مسافرتی، از عمده مسائلی است که گردشگران را در حین یا بعد از سفر دچار مشکل میکند.»
او عنوان کرد: «تمام شرکتهای خدمات مسافرتی و جهانگردی استان برای تمام سفرهای داخلی یا خارجی موظف به عقد قرارداد با مسافران و گردشگران هستند.»
وطندوست یادآور شد: «استان کردستان دارای 56 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری است که بهصورت مستمر در حال ارائه خدمات به گردشگران داخلی و خارجی هستند.»
انتهای پیام/