شغل گردشگری خودت را حرفه‌ای کن

کارفرمایان مشاغل مهمان‌نوازی در مکان‌های مختلف، از وب‌سایت خودشان گرفته تا هیئت‌های شغلی صنعتی و رسانه‌های اجتماعی، تبلیغ می‌کنند. به همین دلیل، هنگامی که در حال انجام پروسه کاریابی هستید، بسیار مهم است که چندین کانال مختلف را بررسی کنید. در اینجا، شما یک نمای کلی از گزینه‌های اصلی در دسترس خود را خواهید یافت.

مهمان‌نوازی چیست؟

مهمان‌نوازی به پذیرایی از میهمانان یا بازدیدکنندگان معمولاً با ارائه خدمات اطلاق می‌شود. با در نظر گرفتن این موضوع، بخش مهمان‌نوازی طیف گسترده‌ای از مشاغل متمرکز بر اوقات فراغت، اقامت و سرگرمی را در بر می‌گیرد که این شامل هتل‌ها، تختخواب و صبحانه، رستوران‌ها،  کافه‌ها، بارها و کلوپ‌های شبانه می‌شود.

لیست کانال‌هایی برای یافتن شغل مهمانداری بعدی خود

وقتی نوبت به یافتن مشاغل مهمان‌نوازی می‌رسد، باید طیف وسیعی از کانال‌های مختلف را کاوش کنید. استفاده نکردن از کانال‌های مختلف منجر به جستجوی محدود و در نهایت از دست دادن فرصت‌ها می‌شود. در زیر، یک نمای کلی از کانال‌های اصلی، با نمونه‌هایی از شرکت‌ها یا پلتفرم‌هایی که باید به آنها مراجعه کنید، خواهید دید.

1. هیئت‌های شغلی مهمانداری

تابلوهای مشاغل مهمان‌نوازی را می‌‎توان به عنوان تابلوهای تبلیغاتی برای کارفرمایان توصیف کرد که به دنبال برجسته کردن مشاغل خالی در تجارت خود هستند. آنها به عنوان یک نقطه شروع ایده‌آل برای اکثر جست‌وجوهای شغلی مهمان‌نوازی عمل می‌کنند، زیرا توسط طیف گسترده‌ای از کارفرمایان مختلف استفاده می‌شوند و به جویندگان کار اجازه می‌دهند به راحتی موقعیت‌های خالی را پیدا و مقایسه کنند، سپس به صورت آنلاین درخواست دهند.

در اینجا لیستی از پنج مورد از محبوب‌ترین تابلوهای شغلی متخصص در تبلیغات مشاغل مهمان‌نوازی آورده شده است.

HCareers مشاغل بهداشتی 

 مشاغل بهداشتی که در سال 1998 راه اندازی شد، به عنوان یک هیئت شغلی اختصاصی هتلینگ شروع به کار کرد، اما از آن زمان خدمات خود را به گونه‌ای گسترده‌تر از موقعیت‌های مهمان‌نوازی انجام داد. این پلتفرم متعلق به Virgil Holdings Inc است و بر بازار آمریکای شمالی متمرکز است و با همکاری انجمن هتل‌ها و اقامتگاه‌های آمریکا فعالیت می‌کند.

امکانات جستجوی کار شامل فیلترهایی مانند مکان، انواع شغل، تاریخ ارسال شغل و سطح تجربه است. علاوه بر این، جویندگان کار می‌توانند به پروفایل‌های کارفرما دسترسی داشته باشند که اطلاعات پس‌زمینه‌ای درباره شرکت‌های مهمان‌نوازی ارائه می‌دهد.

Hospitality Online

Hospitality Online که در سال 1998 با تمرکز بر مشاغل در ایالات متحده تأسیس شد، به عنوان یک هیئت شغلی مهمان‌نوازی و یک پلت فرم استخدام همه منظوره برای افراد در این صنعت عمل می‌کند. برای جویندگان کار، گزینه‌هایی برای جستجوی شغل بر اساس عنوان شغل، دسته، شهر یا کد پستی ارائه می‌دهد، در حالی که نمایه‌های شرکت را نیز ارائه می‌دهد.

در همین حال، برای کارفرمایان، این پلتفرم طیف وسیعی از گزینه‌ها و ابزارهای اضافی، از جمله ارزیابی‌های رفتاری نامزدها، سیستم ردیابی متقاضی و الگوهای نامه پیشنهادی را فراهم می‌کند.

برای دریافت آخرین مشاغل مهمانداری در HospitalityOnline جستجو خود را انجام دهید.

هوسکو

Hosco که در سال 2011 تأسیس شد، خود را به عنوان یک شبکه مهمان‌نوازی معرفی می‌کند. تا آنجا که به عملکرد هیئت شغلی مربوط می‌شود، کاربران می‌توانند نقش‌ها را بر اساس مکان، بخشی که ‌می‌خواهند در آن کار کنند، نام کارفرمایی که می‌خواهند برای آن کار کنند و نام نقش شغلی که هستند پیدا کنند. 

لیست‌ها شامل شرح شغل و الزامات، به همراه گزینه‌ای برای درخواست آنلاین است. علاوه بر این، Hosco فهرستی از دوره‌های صنعت مهمان‌نوازی را نیز ارائه می‌کند که به شما امکان می‌دهد چشم‌انداز شغلی بلندمدت خود را از این طریق افزایش دهید.

iHire Hospitality

وب‌سایت iHire Hospitality به عنوان یک پلتفرم فراجستجوی شغلی کار می‌کند و مشاغل مهمان‌نوازی را از حدود 30هزار منبع مختلف آنلاین پیدا می‌کند. همچنین تعدادی کارکرد اضافی را به جویندگان کار ارائه می‌دهد، از جمله آنچه که فناوری iMatch نامیده می‌شود و شما را با مشاغلی که بیشتر مرتبط هستند، بر اساس ترجیحات شخصی شما مرتبط می‌کند.

علاوه بر این، iHire Hospitality چندین سطح عضویت را نیز ارائه می‌دهد. در سطوح بالاتر، ویژگی‌های اضافی، از جمله مشاوره از کارشناسان حرفه‌ای و ابزارهایی برای بهبود کیفیت رزومه شما در دسترس قرار می‌گیرد.

Hospitality Crossing

Hospitality Crossing که در سال 2007 تأسیس شد، یک پلتفرم جستجوی مشاغل مهمان‌نوازی است که بخشی از شبکه بزرگتر EmploymentCrossing را تشکیل می‌دهد. این پلتفرم فهرست‌های شغلی را برای بخش‌های مختلف در مهمان‌نوازی ارائه می‌دهد و میلیون‌ها وب سایت مختلف را جست‌وجو می کند تا نتایج خود را ایجاد کند.

مشاغل به صورت جهانی با تمرکز ویژه بر قاره آمریکا، اروپا و منطقه آسیا و اقیانوسیه تبلیغ می شوند. در هر زمان، این پلتفرم در مجموع حدود 200هزار شغل مهمان‌نوازی را تبلیغ می‌کند.

یک شغل مهمانداری در لینکدین پیدا کنید

در نهایت، یکی از بهترین کانال‌ها برای کسانی که به دنبال شغل مهمانداری هستند، لینکدین است. پلتفرم شبکه اجتماعی شامل بخش داخلی «شغل» است که به کسب و کارها امکان می‌دهد مشاغل خالی را تبلیغ کنند و نامزدها برای آن مشاغل به صورت آنلاین درخواست دهند. این بخش همچنین شامل هشدارهای شغلی و گزینه‌هایی برای مشاهده مشاغل در شبکه خود است.

با این حال، استفاده از لینکدین نیز بسیار فراتر از این است. با ایجاد و حفظ شبکه خود، می‌توانید با افراد حرفه‌ای در بخش‌های مختلف صنعتی که در آن هستید روابط برقرار کنید، به این معنی که به طور بالقوه به افرادی که در مشاغل مختلف مهمان‌نوازی، در مشاغل مختلف مختلف کار می‌کنند، دسترسی خواهید داشت.

در این صورت، به طور بالقوه می‌توانید فرصت‌هایی را برای ارتباط با افراد در زمانی که به دنبال شغل هستید، کشف کنید، یا از افراد برای اطلاعات یا توصیه‌های مربوط به کارفرمایان خاص بخواهید. در بسیاری از موارد، این افراد ممکن است بتوانند شما را با کارفرمایان یا استخدام‌کنندگانی که می‌توانند به پیشرفت شغلی شما کمک کنند، ارتباط دهند.

مستقیماً از طریق هتل‌های زنجیره‌ای برای مشاغل مهمانداری درخواست دهید

موقعیت‌های هتل اغلب در میان محبوب‌ترین و با ارزش‌ترین مشاغل مهمان‌نوازی موجود است و هتل‌ها نیز یکی از بزرگ‌ترین کارفرمایان در این بخش هستند. با این حال، درک این نکته مهم است که همه هتل‌ها موقعیت‌های خالی را در تابلوهای شغلی تبلیغ نمی‌کنند و حتی اگر این کار را انجام دهند، ممکن است لزوماً به همان تابلوهای شغلی شما مراجعه نکنند.

بنابراین، نگه داشتن لیستی از هتل‌های زنجیره‌ای محبوب و اعمال مستقیم به آنها در هنگام ایجاد مشاغل می‌تواند معقول باشد.

در زیر، تعدادی از بزرگ‌ترین زنجیره‌ها را خواهید دید که هر کدام دارای یک صفحه اختصاصی «شغل» در وب‌سایت خود هستند.

ماریوت اینترنشنال

ماریوت اینترنشنال، شرکت سابقه‌ای به سال 1927 دارد. در مجموع، این تجارت در بیش از 7هزار ملک در بیش از 130 کشور، مشاغل مهمان‌نوازی را فراهم می‌کند و تخمین زده می‌شود که این شرکت در مجموع بیش از یک میلیون اتاق مهمان در اختیار داشته باشد.

علاوه بر برند هتل‌های ماریوت، ماریوت اینترنشنال همچنین صاحب هتل‌های ریتز کارلتون، هتل‌های دبلیو، مجموعه لوکس، دلتا هتل‌ها، لو مریدین، هتل‌های رنسانس، فیرفیلد، کورت یارد، فور پوینت و غیره است.

گروه آکور

گروه Accor مستقر در Issy-les-Moulineaux، فرانسه، به عنوان بزرگ‌ترین شرکت مهمان‌نوازی در اروپا شناخته شده است. این کسب و کار تقریباً 5هزار هتل دارد که در حدود صد کشور پراکنده شده است و مشاغل مهمان‌نوازی را برای صدها هزار نفر در سراسر جهان فراهم می‌کند، در حالی که همه برندهای آن در نظر گرفته می‌شوند.

این برندها عبارتند از Raffles ،Fairmont ،Pullman ،Novotel ،Swissôtel ،Mercure ،Sofitel ،MGallery ،Hotel F1 Delano ،Adagio ،Orient Express ،25 Hours ،Jo&Joe ،Peppers ،Banyan Tree Hotels و غیره.

گروه هتل‌های اینترکانتیننتال

گروه هتل‌های اینترکانتیننتال در سال 2003 تاسیس شد، اگرچه منشاء آن را می‌توان چندین قرن پیش جستجو کرد. این شرکت در بریتانیا مستقر است و در مجموع بیش از 5هزار هتل دارد که در حدود 100 کشور توزیع شده است. اکثر این املاک بر اساس یک مدل حق رای دادن کار می‌کنند.

برخی از برندهای اصلی متعلق به این شرکت عبارتند از InterContinental Hotels ،Regent Hotels ،Holiday Inn Holiday Inn Express ،Staybridge Suites ،Crowne Plaza Hotels ،Hotel Indigo ،Six Senses و Kimpton Hotel.

Wyndham در سراسر جهان

Wyndham Worldwide که با نام Wyndham Hotels and Resorts نیز شناخته می‌شود، یک شرکت هتلداری است که دفتر مرکزی آن در Parsippany، نیوجرسی است. این شرکت در سال 1981 تأسیس شد، مشاغل مهمان‌نوازی را در حدود 75 کشور جهان ارائه می‌کند و در مجموع بیش از 9000 هتل دارد که همه 20 برند آن در نظر گرفته می‌شوند.

این برندها عبارتند ازWyndham Hotels ،Wyndham Grand ،Wyndham Garden ،Ramada ،Super 8 ،Days Inn Travelodge ،Baymont ،TRYP ،Dazzler ،Dolce Hotels ،The Trademark Collection ،AmericInn ،La Quinta . Hawthorn Suites

آژانس‌های استخدام متخصص در مشاغل مهمانداری بین‌المللی

آژانس‌های استخدام به‌عنوان نوعی «واسطه» عمل می‌کنند و کارفرمایان را با نامزدهایی که به شغل جدید علاقه‌مند هستند و مهارت‌ها، صلاحیت‌ها و ویژگی‌های لازم را دارند، پیوند می‌دهند. در بیشتر موارد، این آژانس‌ها به نمایندگی از کارفرمایان کار می‌کنند و به آنها کمک می‌کنند تا نامزدها را تامین کنند، اما بسیاری از آنها نیز با نامزدها کار می‌کنند.

در زیر، چندین آژانس استخدامی را مشاهده خواهید کرد که ممکن است برای یافتن مشاغل مهمان‌نوازی و به ویژه زمانی که هدف یافتن یک نقش ارشد یا یک موقعیت مدیریتی باشد، مفید باشند.

جستجوی بین‌المللی مهمان‌نوازی

Hospitality Search International یک آژانس استخدام مستقر در لندن، انگلستان است که خدمات خود را برای کارفرمایان و جویندگان کار در بریتانیا و در سطح بین المللی ارائه می‌دهد. به طور خاص، تمرکز آژانس بر موقعیت‌های اجرایی و مدیریتی در هتل‌ها، رستوران‌ها، کافه‌ها و خطوط کروز است.

این آژانس در سال 1995 تاسیس شد و این پلت فرم به جویندگان کار اجازه می‌دهد تا به راحتی مشاغل مهمان‌نوازی فهرست شده را جستجو کنند یا بر اساس پارامترهایی مانند بخش، مکان، حقوق و یا کلمات کلیدی یا عنوان شغل جستجو کنند.

Konen & Lorenzen

Konen & Lorenzen یک مشاور استخدام است که متخصص در ارتباط نامزدها با مشاغل مهمان‌نوازی است. این کسب و کار خود در سال 1997 تأسیس شد و در دوسلدورف آلمان مستقر است و دفاتر دیگری در کشورهایی مانند سوئیس و اتریش دارد. در نتیجه، تمرکز زیادی روی بازار اروپا قرار می‌گیرد.

تیم کارشناسان حاضر می‌توانند از دانش و مخاطبین خود در صنعت استفاده کنند تا شما را با موقعیت ایده‌آل مهمان‌نوازی خود ارتباط دهند. یک عملکرد جستجوی کار در وب سایت Konen & Lorenzen موجود است، در حالی که شما همچنین با یک مشاور شغلی شخصی در تماس خواهید بود که می‌تواند به شما در دستیابی به اهداف شغلی شما کمک کند.

مهمان‌نوازی اروپا

همانطور که از نام آن پیداست، Europe Hospitality یک آژانس استخدام مبتنی بر مهمان‌نوازی است که بر بازار اروپا متمرکز است. این کسب و کار در سال 2005 تأسیس شد، در اتریش مستقر است و از طرف برخی از کارفرمایان برتر صنعت، از جمله Hilton، Holiday Inn، Crowne Plaza، Ramada و Fairmont کار کرده است.

این وب‌سایت شامل یک عملکرد جستجوی شغل و گزینه‌هایی برای آپلود رزومه می‌شود تا پیدا کردن خود را برای استخدام‌کنندگان آسان‌تر کنید. علاوه بر این، این پلتفرم به شما امکان می‌دهد تا هشدارهای شغلی را تنظیم کنید، بنابراین فرصت‌ها را از دست ندهید.

انتهای پیام/

کد خبر 1401071672130

برچسب‌ها