تشکیل کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر گناوه

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گناوه از تشکیل کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر، حمزه بهاگیر امروز سه‌شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ با اعلام این خبر گفت: «در نشستی که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی گناوه در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد کمیته‌های ۱۳ گانه ستاد اجرایی خدمات سفر مشخص شدند.»

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گناوه افزود: «فهرست نیازمندی‌ها، امکانات لازم برای خدمات رسانی به گردشگران در این نشست بررسی و مقرر شد که این موضوعات پس از شناسایی و تدوین، به دفتر فرمانداری تحویل داده شود.»

او ادامه داد: «هم‌چنین با توجه به آغاز فصل گردشگری استان، بر ضرورت استفاده از ظرفیت و توانمندی حداکثری دستگاه‌ها با رویکرد جدید و با بهره‌گیری از تجربیات گذشته تاکید شد.»

بهاگیر در پایان خاطرنشان کرد: «با تشکیل کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان، به‌زودی شرح وظایف دستگاه‌ها از طرف فرمانداری ابلاغ خواهد شد و این جلسات نیز به طور منظم و برنامه‌ریزی شده ادامه خواهد داشت.»

انتهای پیام/

کد خبر 14010803817924

برچسب‌ها