سرپرست جدید اداره میراث‌فرهنگی شهرستان باغملک منصوب شد

در حکمی از سوی محمدحسین ارسطوزاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، محمد محمدعلی‌نژاد به عنوان سکان‌دار جدید اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی باغملک معرفی شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، آیین تکریم و معارفه رئیس اداره میراث‌فرهنگی باغملک روز یکشنبه 22 آبان‌ماه 1401 با حضور بهروز فرج‌اللهی فرماندار و فرهاد علی‌بخشی بخشدار باغملک و نیز شکراله قاسمی معاون صنایع‌دستی مدیرکل میراث‌فرهنگی خوزستان در محل فرمانداری باغملک برگزار شد.

طی این مراسم که با حضور مسئول‌دفتر نماینده شهرستان و برخی دیگر از مدیران برگزار شد، محمد محمدعلی‌نژاد به عنوان سرپرست میراث‌‌فرهنگی این شهرستان منصوب و جایگزین جهانگیر پیروزاده شد.

پیروزاده در دو مقطع، طی دی‌ماه 81 تا اردیبهشت 93 و همچنین اسفند 95 تا آبان 1401 در مجموع به مدت حدود 17 سال ریاست اداره میراث‌فرهنگی باغملک را برعهده داشت.

محمد محمدعلی‌نژاد دانش‌آموخته کارشناسی‌ارشد رشته مدیریت دولتی از دانشگاه آزاد اسلامی رامهرمز است و از سال 96 تا 99 مسئولیت سرپرستی اداره میراث‌فرهنگی شهرستان رامهرمز را برعهده داشته است.

در سوابق او سمت‌هایی همچون مسئول یگان حفاظت و امور اداری شهرستان رامهرمز، کارشناس امور بازنشستگان، سرمایه‌گذاری، کارگروه توسعه‌مدیریت و مسئول رسیدگی به امور تشکل‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان نیز دیده می‌شود.

\"\"

انتهای پیام/

کد خبر 14010822478209

برچسب‌ها