تولید به واسطه فروش رونق پیدا می‌کند/ افزایش درگاه‌های فروش صنایع‌دستی

مدیرکل دفتر بازاریابی و تجاری‌سازی معاونت صنایع‌دستی گفت: قرار است طرح بزرگی را با عنوان توسعه درگاه‌های فروش صنایع‌دستی اجرا کنیم زیرا تولید به واسطه فروش رونق پیدا می‌کند.

به‌گزارش میراث‌‌‌آریا، سید حسین علوی مدیرکل دفتر بازاریابی و تجاری‌سازی معاونت صنایع‌دستی عصر سه‌شنبه 24 آبان‌ماه 1401 در دومین همایش فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات کل استانی گفت: بهره‌مندی از تسهیلات حمایت از تولید یکی از اولویت‌های ما در معاونت صنایع‌دستی است.

او افزود: در زمان شروع به کار دولت سیزدهم میزان تسهیلات تبصره 18 حدود 300 میلیارد تومان بود، اما اکنون 3هزار و 200 میلیارد تومان تسهیلات برای تبصره 18 در سال 1401 به‌منظور حمایت از تولید تصویب شده که به زودی پرداخت می‌َشود.

علوی تصریح کرد: برای تمامی هنرمندان صنایع‌دستی سهمی از این تسهیلات در نظر می‌گیریم و در این زمینه کوتاهی نخواهیم کرد.

مدیرکل دفتر بازاریابی و تجاری‌سازی معاونت صنایع‌دستی گفت: قرار است طرح بزرگی را با عنوان توسعه درگاه‌های فروش صنایع‌دستی اجرا کنیم، مهندس ضرغامی از این طرح استقبال کردند.

او ادامه داد: تولید به واسطه فروش رونق پیدا می‌کند، به جای اینکه تسهیلات را به سمت هزینه تولید ببریم باید زمینه فروش تولیدکننده را فراهم کنیم و نتیجه آن نیز مثبت خواهد شد. راهبرد جدید ما سرمایه‌گذاری در فروش و بازار است و با کمک بسیج این کار را انجام خواهیم داد.

او افزود: در اسفند سال‌جاری قرار است نمایشگاه صنایع‌دستی را در 8هزار مترمربع برگزار کنیم. نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی را امسال با رویکرد حمایتی در ۳۱ استان کشور برگزار کردیم.

انتهای پیام/

کد خبر 14010824640148

برچسب‌ها