اشراف وزیر میراث‌فرهنگی به مسائل کامل است/ سفر مهندس ضرغامی به استان گیلان ساده، بی‌آلایش و بدون تشریفات بود

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر مهندس ضرغامی به استان گیلان گفت: در این سفر وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از بخش‌های مختلف استان بازدید کرد که در این میان اشراف بالای مهندس ضرغامی به مسائل مرتبط با وزارتخانه متبوع خود کامل بود و اطلاعات بالایی در خصوص این حوزه‌ها داشت.

پرویز محمدنژاد امروز شنبه 28 آبان 1401 در گفت‌و‌گو با خبرنگار میراث‌آریا با اشاره به سفر روز پنجشنبه هفته گذشته وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به این استان، اظهار کرد: مهندس ضرغامی در این سفر با حضور در شهرهای مختلف استان از جمله لنگرود به بررسی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری، ظرفیت‌های میراث‌فرهنگی و داشته‌ها و فرصت‌های مختلف در حوزه صنایع‌دستی پرداخت و دستورات لازم را درباره مسائل مرتبط با سه حوزه ماموریتی این وزارتخانه صادر کرد.

او افزود: در این سفر مهندس ضرغامی با حضور در هتل کادوس دستگاه کاهنده انرژی و تثبیت ولتاژ را افتتاح کرد که این دستگاه از سوی شرکت‌های دانش‌بنیان ساخته شده و برای اولین بار در کشور به کار گرفته شده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: با نصب این دستگاه شاهد یک اتفاق خوب در هتل‌ها هستیم. گزارش عملکرد این دستگاه را بعد از مدتی فعالیت به مهندس ضرغامی اعلام خواهیم کرد و چنانچه عملکرد آن مثبت باشد به‌عنوان یک دستگاه جدید که به کاهش مصرف و تثبیت ولتاژ کمک می‌کند در سایر تاسیسات گردشگری و هتل‌ها به کار گرفته خواهد شد.

محمدنژاد ادامه داد: وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همچنین با حضور در جمع کشاورزان این استان با اشاره به سابقه فعالیت نوغان‌داری در این استان دستورات لازم برای احداث موزه نوغان‌داری را صادر کرد. ضمن این که مهندس ضرغامی از نزدیک ظرفیت‌ها و داشته‌های این استان در حوزه صنایع‌دستی را نیز بررسی کرد.

این نماینده مجلس ادامه داد: حضور مهندس ضرغامی در تنها بندر شمال کشور یعنی بندر چمخاله و بررسی ظرفیت‌های این بندر در حوزه گردشگری بخش مهم دیگری از سفر وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به این استان بود که دستورات لازم برای توسعه گردشگری در این منطقه نیز از سوی مهندس ضرغامی صادر شد.

سفر مهندس ضرغامی ساده، بی‌آلایش و بدون تشریفات بود

او در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به سفر ساده و بدون تشریفات مهندس ضرغامی به استان گیلان اضافه کرد: وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سفر به این استان کاملا ساده، بی‌آلایش و بدون تشریفات برنامه‌های خود را دنبال کرد به گونه ای که حتی از تشریفات معمول که برای سایر مسئولان در نظر گرفته می شود پرهیز شد و سفر کاملا مردمی و به دور از هرگونه پروتکل تشریفاتی انجام شد.

او افزود: حضور ساده و بدون تکلف مهندس ضرغامی در بین مردم از جمله کشاورزان استان گیلان و صحبت‌های صمیمانه او با اقشار مختلف مردم بازتاب‌های مثبتی در سطح استان داشت و برای مردم و حتی برای من به‌عنوان نماینده مجلس جالب توجه بود و به نظر من این رفتار بدون تشریفات مهندس ضرغامی می‌تواند الگویی برای سایر مسئولان باشد که برای خود تشریفات قائل هستند.

این نماینده مجلس در پایان صحبت‌های خود با ابراز خرسندی از سفر مهندس ضرغامی به استان گیلان خاطرنشان کرد: من در استان وزرا و مسئولان زیادی را همراهی کردم اما در سفر مهندس ضرغامی به استان گیلان همراهی با او برای من به دلیل دور بودن از تشریفات بسیار حائز اهمیت بود و من اعتقاد دارم با توجه به اشراف مهندس ضرغامی و نیز رفتار مردمی و دور از تشریفات وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، اگر در دولت مردمی آیت‌الله رئیسی مدیرانی مثل آقای ضرغامی بیشتر داشتیم مسائل به شکل بهتری برطرف می‌شد.

انتهای پیام/

کد خبر 14010828622436

برچسب‌ها