حضور پررنگ صنعتگران صنایع‌دستی بیرجند در نمایشگاه ملی صنایع‌‌دستی خراسان جنوبی

رئیس اداره‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بیرجند از حضور پررنگ صنعتگران صنایع‌دستی شهرستان بیرجند در نمایشگاه ملی صنایع‌‌دستی خراسان جنوبی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل‌از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، محمدعلی جنتی‌فر روز سه‌شنبه 1 آبان‌ماه ۱۴۰۱ در نشست هم‌اندیشی با صنعتگران صنایع‌دستی شهرستان بیرجند گفت: ‌شهرستان بیرجند در این نمایشگاه 35 غرفه عرضه محصولات صنایع‌دستی و 3غرفه مربوط به معرفی روستای جهانی خراشاد (روستای توبافی) را در اختیار خواهد داشت.

رئیس اداره‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بیرجند هدف نشست هم‌اندیشی با صنعتگران صنایع‌دستی شهرستان بیرجند را حضور منسجم و برنامه‌ریزی شده در پنجمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی استان دانست.

جنتی‌فر بیان کرد: پنجمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی خراسان جنوبی بعد از دو سال وقفه (به دلیل شیوع بیماری کرونا) قرار است از 7 لغایت 11 آذرماه در محل نمایشگاه بین المللی بیرجند برگزار شود.

او تاکید کرد: تمامی صنعتگران بیرجند که متقاضی حضور در این نمایشگاه هستند، باید با اهتمام کامل و بهره‌گیری از ظرفیت‌های تولیدی خود برای عرضه هرچه بهتر محصولات و حضور پررنگ در این نمایشگاه برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1401090113610

برچسب‌ها