دومین جشنواره انار میخوش در میبد آغاز شد

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان میبد از برگزاری دومین جشنواره انار میخوش در شهرستان میبد خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، مهرداد ذوالفقاری روز چهارشنبه دوم آذرماه با اعلام این خبر گفت: دومین جشنواره انار میبد با حضور جمعی از مسئولان استان و شهرستان آغاز شد.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان میبد افزود: در این جشنواره علاوه بر انار و محصولات تولیدی از انار، محصولات متنوع تولیدشده در حوزه کسب‌وکارهای خرد، محصولات خانگی و صنایع‌دستی بانوان کارآفرین در ۸۰ غرفه عرضه‌شده است.

ذوالفقاری اضافه کرد: همچنین هنرمندان صنایع‌دستی و تولیدکنندگانی از تهران، اصفهان، تبریز، قم، سنندج،، مازندران، ندوشن، تفت و شاهدیه در این جشنواره محصولات تولیدی خود را عرضه می‌کنند.

به گفته او استقرار غرفه‌های کارآفرینان، برگزاری مراسم انار چینی و طبخ انار، برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی انار برای کشاورزان، برگزاری مسابقه عکاسی و نقاشی با موضوع انار، اجرای موسیقی بومی و محلی و اجرای کاربافی به‌صورت زنده از دیگر برنامه‌های این جشنواره است.

این جشنواره تا تاریخ 5 آذرماه همه‌روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برپا و پذیرای علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010902104971

برچسب‌ها